قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انواع دسته بندی هدایای تبلیغاتی

هدایای تجاری، این هدایا به بالارفتن محصولات کمپانی کمک می کنند و یا به مشتریان فرمان می دهند تا درک اکثریت از اسم تجاری، محصول، واپسین تحولات کمپانی داشته باشند.


هدایای تشویقی، طرح مشوق کارمندان با استفاده از هدایا جهت دستمزد به آن دسته از کارکنانی که فعالانه عمل می کنند و نتایج احسان دارند، می توانند وفاداری آنها را به کمپانی افزایش دهند. این هدایا بیشتر در بخش منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرند.


هدایای تبلیغاتی مدیریتی، این مدل هدایا برای برپایی ارتباط نیرومند در سطح کسب و کار های B2B کاربردهای موثر و قابل توجهی دارند.


در تکاپو های تبلیغاتی که برگزار می شود برگزیدن هدیه تبلیغاتی بسیار مهم است. هدایای تبلیغاتی انتخاب شده برای تکاپو های تبلیغاتی با توجه به مخاطبین و عوامل سررسید متفاوت است و هدایای انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. با این حال، به طور کلی، باید اصول ذیل را پیگیری کنید:


1- ریشه-بن-بیخ کاربردی بودن

هدیه تبلیغاتی و کاربردی بودن آن بستگی به خوشنودی مصرف کننده از هدیه دارد. به طور کلی، هدایای کاربردی برای مصرف کنندگان سودمند هستند. به عنوان مثال، هدایای تبلیغاتی برای مصرف کنندگان تلفن همراه می توانند هدست ها، باتری ها و سایرلوازم جانبی تلفن همراه باشد.  


2- ریشه-بن-بیخ پی بردن ارزش 

اصل حس ارزش باید به حقیقت درک شود، باید به مصرف کننده این حس دست بدهد که هدیه برایش ارزش ایجاد می کند و نیازی را در او یا خانواده اش برطرف می کند.


3- عاطفی خوب

هدیه تبلیغاتی عاطفی موجب خواهد شد که مصرف کنندگان احساس کنند که این شرکت دائم به مشتریان اندیشه می کند و برای مصرف کنندگان کارایی احسان دارد.


4- اصول خلاقانه

هدیه تبلیغاتی خلاقانه همش می تواند توجه مشتریان را جلب کند. اثناء انتخاب هدایای تبلیغاتی، باید خلاقیت محصولات را فهم نماییم و میل مصرف کنندگان برای خرید را جلب کنیم.


این نوشتار را حتما بخوانید: هدایای تبلیغاتی خلاقانه یا شگفت انگیز


5- اصل کیفیت

اصل کیفیت به طور کلی بدست اکثر مصرف کنندگان پذیرفته شده و از سوی مصرف کنندگان باره توجه قرار گرفته است و از منظر صدرا این یکتا از مهمترین اصول در صنعت و بازار هدایای تبلیغاتی است. در گزینش اقلام تبلیغاتی باید از انتخاب محصولات تقلبی اجتناب کرد، زیرا این اقلام به طور سر راست به تصویر شرکت در ذهن مصرف کنندگان آسیب می رساند و در پایان سبب تفریق ارزش تصویر اسم بازرگانی کمپانی می شود. نکته کلیدی در این باره این است که تضمین یا گارانتی کیفیت در خصوص هدایای تبلیغاتی چندان کارساز نیست، چرا که اغلب مصرف کنندگان ناخشنود از هدایای تبلیغاتی تقلبی به خاطر اینکه فرآورده را هدیه گرفته اند از ابراز ناخشنودی خودداری می کنند و عملا گارانتی فرآورده بی سود است، لذا پروا داشتن به ریشه-بن-بیخ کیفیت در هدایای تبلیغاتی یک اصل اجتناب ناپذیراست.


6- اصول فصلی

اصل فصلی به طور کلی توجه به تغییرات فصلی را در اثناء خرید نمونه ها تبلیغاتی باره پروا پیمان می دهد. نمونه ها فصلی می تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند.


هدایای تبلیغاتی مدیریتی

ارزش های بنیادین که هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارهای برپایی می کند

ارزش یک، افزایش نام تجاری: اسم بازرگانی و چشم انداز شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


ارزش دو، برپایی تصویر خوب: ایجاد یک تصویر خوب از کسب و کار در ذهن مشتریان.


ارزش سه، فضای تبلیغاتی ارزشمند: هدایای تبلیغاتی ، فضاهای تبلیغاتی هدفمند و ارزشمندی هستند، ارزشمندتر از “طلا”.


ارزش چهار، افزایش بردباری رجوع مشتریان: هدایای تبلیغاتی با افزایش استحکام مشتری، شکیبیدن رجوع مشتریان را افزایش می دهد.

ماوس جدید باسیلیسک ریزر با سنسور نوری 16000DPI معرفی شد

شرکت ریزر امروز در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین از موس جدید گیمینگ خود رونمایی کرد. این محصول باسیلیسک نام دارد و قابلیت های شخصی‌سازی زیادی در اختیار بازیکنان گیم‌های شوتر اول شخص قرار می‌دهد. به منظور ارائه‌ی دقت مورد نیاز برای بازی‌های شوتر اول شخص ماوس باسیلیسک ریزر به یک سنسور اپتیکال ۱۶۰۰۰ دی‌پی‌آی واقعی مجهز شده است. این محصول همچنین از سوئیچ‌های ماوس مکانیکی ریزر بهره می‌برد که حداقل تا ۵۰ میلیون کلیک می‌توان از آن استفاده کرد‌.

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز ماوس جدید ریزر این است که به کابر اجازه می‌دهد تا میزان مقاومت اسکرول چرخنده‌ی این دستگاه را انتخاب کند. برای تنظیم این قابلیت برای هر گیمر می‌توان از کنترل دیالر تعبیه شده در بخش زیرین ماوس استفاده کرد‌. این محصول همچنین به یک کلاچ قابل تعویض مجهز شده تا امکان دسترسی آسان به کنترل‌های دیگر ماوس فراهم شود‌. امکان برنامه‌ریزی کامل کلاچ برای چند عملیات مختلف مثل Push to Talk، برداشتن یک آیتم یا کارهای دیگر وجود دارد. کلاچ این ماوس در دو سایز ارائه شده تا با ابعاد دست هر کاربر همخوانی داشته باشد. افزون بر آنچه گفته شد، کاربران می‌توانند ماوس باسیلیسک ریزر را از طریق نرم‌افزار سیناپس ۳ شخصی‌سازی کنند.

مشخصات فنی مهم ماوس باسیلیسک ریزر:

سنسور اپتیکال 5G ریزر با ۱۶۰۰۰ دی‌پی‌آی واقعی

شتاب‌دهنده تا ۴۵۰ اینچ در ثانیه / 50G 

مجهز به چرخنده‌ی مخصوص گیم با امکان تنظیم میزان مقاومت چرخنده 

مجهز به دو دکمه‌ی کلاچ (کوتاه و بلند) و لبه‌های لاستیکی

دارای هشت دکمه‌ی مستقل قابل برنامه‌ریزی

محهز به سوئیچ‌های ماوس مکانیکی ریزر 

طراحی ارگونومی برای افراد راست دست و مجهز به لبه‌های پلاستیکی برای احساس بهتر در هنگام کار کردن با موس

مجهز به سیستم نوری کروم‌لایتینگ ریزر و امکان شخصی‌سازی با ۱۶‌.۸ میلیون رنگ

التراپولینگ ۱۰۰۰هرتز

پشتیبانی از سیناپس ۳ (بتا)

ابعاد تقریبی: ۱۲۴ میلی‌متر / ۴.۸۸ اینچ (طول) در ۷۵ میلی‌متر / ۲.۹۴ اینچ (عرض) در ۴۳ میلی‌متر / ۱.۶۹ اینچ (ارتفاع)

وزن تقریبی: ۱۰۷ گرم

ماوس جدید ریزر از ماه سپتامبر با قیمت ۶۹۹ دلار در آمریکا به فروش خواهد رسید. همچنین عرضه‌ی این محصول در سراسر جهان از ماه اکتبر آغاز خواهد شد.


لوازم جانبی گوگل با گواهی Made for Google ارائه می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که برنامه‌ی گوگل مشابه گواهی MFi (ساخته‌شده برای اپل) باشد. اپل تولیدکنندگان را از لحاظ اسناد و اطلاعات دقیق سخت‌افزاری، ابزار و پشتیبانی فنی تأمین می‌کند. در نتیجه تولیدکننده‌ها می‌توانند از لوگوی گواهی اپل برای تبلیغ محصولاتشان استفاده کنند. احتمالا گوگل نیز قصد دارد پشتیبانی مشابهی به شرکایش عرضه کند.

منابع مختلفی امروز ارائه‌ی گواهی Made for google (ساخته‌شده برای گوگل) توسط شرکت گوگل را گزارش کردند. اگر واقعا چنین خبری صحت داشته باشد، اواخر همین هفته جزئیات آن به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد؛ چرا که گوگل در تاریخ چهارم اکتبر و طی رویدادی قرار است از گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی کند.

اگر این برنامه در رونمایی گوگل از محصولات جدیدش معرفی شود، به این معنی خواهد بود که در همان مراسم شاهد معرفی لوازم جانبی دارای گواهی Made for google خواهیم بود. این لوازم جانبی احتمالا شامل باتری‌، شارژر، قاب‌، داک‌ شارژ و... خواهند بود.

تاکنون گوگل این موضوع را تأیید نکرده است؛ بنابراین هیچ‌چیز قطعی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا اواخر این هفته صبر کنیم.

همکاری سامسونگ با اینگرام مایکرو برای اجرای ویندوز در گلکسی‌های جدید

اینگرام مایکرو، شرکت ارائه‌ی کننده‌ی خدمات جانبی دنیای فناوری، با سامسونگ وآمازون تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کرده تا راه حلی ارائه کند که کاربران بتوانند روی گوشی سامسونگخود به برنامه‌های ویندوز دسترسی داشته باشند. امکانی مشابه چیزی که روی HP Elite X3 از طریق HP Workspaces در دسترس بود.

راه حلی که آنها ارائه می‌کنند با نصب خودکار WorkSpace متعلق به شرکت آمازون و دسکتاپ ویندوز به عنوان یک سرویس، امکان اجرای یک دسکتاپ مجازی را به کاربران گوشی‌های گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس روی گوشی‌هایشان می‌دهد و آنها قادر خواهند بود تنها در چند گام ساده فضای رایانه را در گوشی هوشمند خود تحت کنترل بگیرند.

خوشحالیم که به کمک DeX Station و WorSpaces متعلق به شرکت آمازون و سایر خدمات که توسط مجموعه‌ی اینگرام ارائه می‌شود راه حل خلاقانه‌ای را به شرکای خود و کاربران آنها عرضه می‌کنیم.

دکس استیشنِ سامسونگ گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را به انواع نمایشگر فول اچ‌دی، موس و کیبورد وصل می‌کند تا تجربه‌ی کار با دسکتاپ را روی گوشی هوشمند شما به ارمغان بیاورد.

مقاله‌های مرتبط:

با ترکیب دکس و WorkSpaces، کاربران حرفه‌ای می‌توانند تجربه‌ی کامل‌تری از کار با دسکتاپ را به صورت کاملا ایمن روی گوشی خود داشته باشند. دانشجویان، مهندسین و کارمندان می‌توانند با دسترسی به فضای دسکتاپ ویندوز مجازی، پرونده‌ها و برنامه‌هایش، کنترل کامل رایانه‌ی شخصی خود را روی گوشی هوشمند خود در دست بگیرند.

سرویس WorkSpaces آمازون ساعتی ۲۲ سنت و هزینه به همراه دارد و با پرداخت ماهیانه ۳۵ دلار می‌توان به صورت نامحدود از آن استفاده کرد.

ناتان توماس، مدیر کل شرکت اینگرام مایکرو می‌گوید ترکیب دو محصول سامسونگ و آمازون تجربه‌ی کاملی از کار با دسکتاپ در گوشی هوشمند را به همراه می‌آورد و ما سعی داریم در آینده این تجربه‌ی دسترسی آسان و همیشگی به رایانه را برای کاربران بیشتری ارائه کنیم.

موک اوه، نایب رئیس بخش تجاری سامسونگ می‌گوید: «اجرای تمام برنامه‌های اندروید و ویندوز روی نوت ۸ و اس ۸ و اس ۸ پلاس به کمک دکس سامسونگ چیزی است که تا تجربه نکنید باور نخواهید کرد. ما با خدمات وب آمازون و اینگرام مایکرو کلود همکاری کرده‌ایم تا این امکان را برای کاربرانمان فراهم کنیم.

امکان خرید اشتراک WorkSpaces از طریق فروشگاه مایکرو کلود برای نمایندگان فروش آمریکا تا پایان سال فراهم خواهد شد. در نتیجه‌ی این همکاری، علاوه بر خدماتی که ذکر شد امکان استفاده از خدمات ابری شرکت اینگرام مایکرو نیز برای کاربران گوشی‌های نوت ۸، اس ۸ و اس ۸ پلاس وجود دارد.

استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه از WorkSpaces برای کاربران سه گوشی فوق و دکس سامسونگ برای کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، فرانسه، هلند، نیوزلند، انگلیس و آمریکا در نظر گرفته شده است. این استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه تنها در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که از طریق برنامه‌‌ی دکس رایگان ویندوز موجود در اپ استور سامسونگ گلکسی اقدام کنید. در نظر داشته باشید که برای ثبت نام باید داکِ دکس به سیستم متصل باشد.

مایکروسافت از سرفیس ماوس رونمایی کرد

مایکروسافت دقایقی پیش از محصول جدید خود با عنوان سرفیس ماوس رونمایی کرد. هرچند این روزها با توجه به پیشرفت‌هایی که ترک‌پد‌های مورد استفاده در لپ‌تاپ‌ها به خود دیده‌اند، استفاده از لپ‌تاپ‌ بهبود یافته است؛ اما هیچ‌گاه نمی‌توان سهولت کار با ماوس‌ را جایگزین ترک‌پد کرد. از جمله‌ی افرادی که ماوس را به ترک‌پد ترجیح می‌دهند، کاربران حرفه‌ای سیستم‌عاملی نظیر ویندوز هستند که برای سهولت بیشتر پیشبرد پروژه‌های خود ماوس را ترجیح می‌دهند.

مایکروسافت ماوس

سرفیس ماوس جدید را باید به‌عنوان یک بروزرسانی برای نسخه‌ای که سال پیش راهی بازار شد، تصور کرد. سرفیس ماوس جدید به همراه نسل جدید سرفیس بوک ۲ مایکروسافت رونمایی شده است. این ماوس برای پوشش دادن نیاز کاربرانی که می‌خواند با استفاده از سرفیس بوک ۲ به بازی بپردازند، طراحی و رونمایی شده است. همانطور که در تصویر این ماوس مشاهده می‌کنید، سرفیس ماوس جدید ظاهری شبیه به ماوس MX Master‌ لاجیتک دارد.

مایکروسافت ماوس

همچون سایر محصولات سری سرفیس مایکروسافت، ماوس جدید به‌واسطه‌ی بهره‌گیری از مواد باکیفیت، تجربه‌ای خوب به کاربر انتقال می‌دهد. روکش خاکستری رنگ این ماوس با لبه‌های خمیده‌ای همراه شده است که در دست گرفتن آن را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ به‌طوری‌که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، استفاده از این ماوس در طولانی‌مدت موجب خستگی دست کاربر نمی‌شود. سرفیس ماوس مایکروسافت دارای سه کلید فیزیکی قابل برنامه‌ریزی از سوی کاربر است که با تنظیم آن می‌توان کارهای مختلفی را از قبیل اجرا کردن یک برنامه‌ی خاص، اجرا کردن یک ماکرو یا ذخیره‌ی یک سند انجام داد. همچنین می‌توان این ماوس را با سه رایانه‌ی مستقل وصل کرد و در صورت لزوم بین هر سه سوئیچ کرد. سرفیس ماوس مایکروسافت از سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰، مک و اندروید پشتیبانی می‌کند.