قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سهم ۱۶ درصدی بزرگسالان در بازار ساعت‌های هوشمند ایالات متحده آمریکا

بر‌خلاف بازار تلفن‌های هوشمند که در‌حال‌حاضر با رکود مواجه شده، بازار ساعت‌های هوشمند از وضعیت مناسبی برخوردار است. تحقیقات جدید گروه NPD از بازار ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهد از نوامبر۲۰۱۸، ۱۶ درصد از بزرگ‌سالان در ایالات متحده‌ی آمریکا از ساعت هوشمند برخوردارند که این رقم ۴ درصد بیشتر از زمان مشابه در سال ۲۰۱۷ است. علاوه‌براین، اکنون بازار ساعت‌های هوشمند صنعتی ۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلاری است که ۵۱ درصد درمقایسه‌با سال ۲۰۱۷ رشد داشته است. آمار فروش نیز درمقایسه‌با سال گذشته، رشد ۶۱ درصدی را شاهد بوده است. به‌عبارتِ‌دیگر، فروش ساعت‌های هوشمند مانند کیکی داغ در‌حال‌پف‌کردن است و به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها با کاهش فروش مواجه شود.

همان‌طورکه انتظار می‌رود، رهبران بازار ساعت‌های هوشمند در ایالات متحده‌ی آمریکا سه شرکت اپل و سامسونگ و فیت‌بیت هستند. این سه شرکت با محصولات پرچم‌داری ماننداپل‌واچ و گلکسی‌واچ‌های سامسونگ و فیت‌بیت ورسا توانسته‌اند ۸۸ درصد از کل بازار ساعت‌های هوشمند را در این کشور دراختیار بگیرند. با‌این‌حال، شرکت‌های کوچک‌تری مانند فسیل و گارمین نیز گام‌های بزرگی در این بازار برداشته‌اند. 

باتوجه‌به تحقیقات گروه NPD، بازار اولیه‌ی این ساعت‌های هوشمند به گروه بزرگ‌سالان متعلق‌ دارد. این گروه با بازه‌ی سنی ۱۸ تا ۳۴ سال حدود ۲۳ درصد از کل این بازار را شامل می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده با استفاده از نوآوری‌های جدید در بخش سلامتی، مانند استفاده از مانیتور ECG در سری چهارم اپل‌واچ، امیدوارند بتوانند افراد ۳۵ سال یا بزرگ‌تر را به استفاده از این محصولات ترغیب کنند.

البته در این بازار بزرگ، جای دو شرکت بزرگ گوگل و آمازون خالی است. باوجوداین، به‌نظر می‌رسد گوگل برای دستیابی به بخشی از این بازار و عقب‌نماندن از رقبا‌یش برنامه‌هایی برای ورود به بازار ساعت‌های هوشمند دارد و در‌حال‌جذب نیرو برای بخش ساعت‌های هوشمندش است. به‌همین‌ منظور، بخشی از کارکنان و طراحان Fossil را به‌خدمت گرفته است؛ اما هنوز خبری از ورود آمازون به این بازار شنیده نمی‌شود.


آشنایی با امکانات وبمستر تولز گوگل

Google webmaster tools که در نسخه جدید google search console  نامیده می شود  نسبت به پنج سال ماضی دستخوش دگرگونی ها بسیاری بوده است. موتور جستجوی گوگل همانطور که وعده داده بود اطلاعات موجود در کنسول سرچ خود بسیار بیشتر کرده است که برای سئو سایت بسیار سودمند و کارساز خواهد بود. هنگامی که گوگل اطلاعات کافی در رابطه با کلمات کلیدی را در پسندیدن کاربران قرار دیتا است کاربران نیز می توانند بیش از پیش به این دست موزه نیرومند گوگل تکیه کنند. البته "Search Analytics"  و "Links to Your Site" دو سرنوشت مهمی هستند که در آموزش سئو وردپرس رایگان  از وراث نسخه قدیمی گوگل وبمستر تولز بوده اند و کارایی مهمی بر سئو و بهینه سازی سایت دارند.


اگر چه شدنی است کاربران هیچ گاه بصورت کامل از ابزارهای موجود راضی نباشند اما گوگل اطلاعات مفیدی برای ارشاد کاربران خود منتشر کرده است و با استفاده از اعتبار خویش مرکز حفاظت و حمایت اطلاعات کاربردی برای کاربران و همچنین رفع دشواری ها موجود را تاسیس نموده است.


آموزش وبمستر تولز گوگل

موتورهای جستجوی سایر از آنگونه بینگ و یاندکس نیز دارای کنسول سرچ می باشند ولی هیچ کدام افزار نیرومند گوگل را در کمر بستن کاربران پیمان نمی دهند.


در پیوستگی این مقاله به توضیحات مهم و کاربردی کنسول گوگل خواهیم پرداخت. قسمتهایی که ممکن است برای سئو سایت شما حیاتی باشند.


از ابتدای پیشه آغاز می کنیم. میخواهیم سایت خود را در کنسول گوگل ثبت نماییم. برای ورود روی لینک پایین کلیک کنید.


ورود به گوگل وبمستر تولز


برای ثبت سایت خود لازم است با یک اکانت گوگل یا gmail لوگین نمایید. بعد از لوگین و ورود مجدد به گوگل وبمستر روی گزینه add property  کلیک کنید. نام سایت خویش را وارد نموده و تایید نمایید لغایت وارد مرحله بعد شوید. نکته ای که در این تقدیر برای سئو سایت بسیار مهم می باشد رعایت کردن نحوه وارد کردان نام سایت است. شما می توانید اسم سایت خویش را هم با wwwو هم بدون www وارد نمایید. اسم سایت خویش را به هر مدلی که می باشد, به همان چهره وارد نمایید.


پس از ورود به مرحله بعد شما باید به یگانه از روشهای موجود تایید کنید که سایتی که وارد نموده اید از آن شماست. از توضیحات اضافه در این رابطه می پرهیزیم. به احد از روشهای موجود سایت خود را تایید نمایید لغایت وارد مرحله پس شویم.


ادامه این سوژه را به مقاله بعد تعلیم وبمستر تولز گوگل برای سئو سایت بهتر موکول می نماییم.

رندرهای جدید گلکسی A90 حضور دوربین چرخنده را تایید می‌کنند

در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی A90 از یک دوربین جهنده بهره می‌برد. حال رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر یک دوربین چرخنده که قابلیت تبدیل به دوربین سلفی را دارد هم باشیم.

اکانت توییتر IceUniverse که بیشتر از همه به خاطر افشای اطلاعات گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود، حضور دوربین چرخشی در گلکسی A90 را تقریبا قطعی می‌داند. پیش از این هم صفحه OnLeaks توییت کرده بود که گلکسی A90 دارای یک دوربین کشویی و چرخنده خواهد بود.

در نتیجه استفاده از چنین قابلیتی، صفحه نمایش بدون بریدگی این گوشی از داشتن یک دوربین سلفی جداگانه بی نیاز خواهد شد. گلکسی A90، تنها گوشی سامسونگ بدون حفره در صفحه نمایشگر خود نیست و گلکسی اس 9 و اس 8 نیز از نظر فنی چنین وضعیتی داشتند؛ با این تفاوت که در دو پرچمدار سابق سامسونگ حاشیه‌هایی در بالا و پایین نمایشگر گوشی دیده می شد.

همچنین با توجه به حضور دوربین چرخنده در این گوشی دیگر نباید منتظر قابلیت اسکن چهره برای باز کردن قفل نمایشگر باشیم یا حداقل در صورت حضور چنین قابلیتی، روند انجام آن بسیار کند خواهد بود. در عوض، گلکسی A90 دارای یک حسگر اثر انگشت درون نمایشگر خواهد بود.

در ضمن و با توجه به این ویدیو، دوربین‌های چرخنده گلکسی A90 در هنگام عدم استفاده پوشانده خواهند شد که این قضیه یک امتیاز مثبت در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربر محسوب می‌شود.

در همین راستا، مدتی پیش هم سایت سامسونگ اندونزی به بدون بریدگی بودن نمایشگر گلکسی A90 اشاره کرده بود. به طور کلی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان‌رده متنوع، جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین برند دنیای گوشی‌های هوشمند را حفظ کند. این کمپانی مدتی پیش ۲ گوشی دیگر از سری A یعنی گلکسی A30 و A50 را معرفی کرده بود.

کاهش درآمدهای سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹

سامسونگ ساعاتی پیش گزارش درآمدهای سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده که از کاهش قابل توجهی نسبت به همین آمار در سال ۲۰۱۸ خبر می‌دهد. در این گزارش می‌خوانیم که سامسونگ طی سه ماه گذشته، قریب به ۵.۵ میلیارد دلار درآمدزایی داشته است که به نصف درآمدهای این شرکت در سه ماهه نخست سال گذشته هم نمی‌رسد.

با توجه به این آمار، سامسونگ با کاهش درآمدی به میزان ۶۰ درصد در مقایسه با بازه مشابه سال قبل مواجه شده که طی سال‌های اخیر در این شرکت بی سابقه بوده است.

سامسونگ در ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس ۲۰۱۸ به سودی ۱۴.۴ میلیارد دلاری دست یافته بود اما امسال، به دلایل مختلف نتوانسته موفقیت سال گذشته خود را تکرار کند. از جمله این دلایل می‌توان به کاهش قیمت چیپ‌های حافظه و در کنار آن کاهش تقاضا برای نمایشگرهای OLED اشاره کرد که شرکت کره‌ای برای آیفون‌های اپل طراحی می‌کند.

تا این لحظه جزئیات کامل این کاهش درآمد و اعداد نهایی مربوط به آن منتشر نشده‌اند، و منابع خبری می‌گویند که برای دریافت اطلاعات بیشتر باید چند هفته دیگر نیز منتظر بمانیم. با این وجود، سامسونگ در گزارش اخیرا منتشر شده خود اعلام کرده که امیدوار است گوشی گلکسی اس ۱۰ بتواند منجی شرکت شده و اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.

آخرین باری که شرکت کره‌ای چنین افت فروشی را تجربه کرده، به دوران پیش از عرضه گلکسی نوت ۴ و تلویزیون‌های ۴K باز می‌گردد. اما علیرغم تمام این مشکلات، سامسونگ امیدوار است که سرمایه‌گذاری‌هایش در دیتاسنترها بتواند به افزایش تقاضا برای چیپ‌های حافظه تولیدی این شرکت منجر شود.

همچنین گوشی گران‌قیمت گلکسی فولد با نمایشگر تاشوی خود نیز در صورت موفقیت در بازار، می‌تواند تقاضای سایر برندها برای ساخت نمایشگرهای تاشو توسط سامسونگ را افزایش داده و به خروج این شرکت از وضعیت فعلی تا حد زیادی کمک کند.

مدیریت آپدیت‌های ویندوز ۱۰ برای کاربران آسان‌تر می‌شود

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰، ماه می (اردیبهشت) منتشر می‌شود و همراه با آن مایکروسافت کنترل بیشتری روی نصب آپدیت‌های بعدی در اختیار شما قرار خواهد داد. به گفته مایکروسافت در نسخه‌های بعدی ویندوز، می‌توانید دانلود و نصب آپدیت‌ها را به مدت ۳۵ روز به تأخیر بیندازید.

این در حالیست که در نسخه‌های فعلی ویندوز فقط می‌توانید زمان نصب را مشخص کرده یا آپدیت‌ها را وارد حالت Snooze کنید. اما به لطف تأخیر ۳۵ روزه، تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که وقتی کار بسیار واجبی دارید ظاهر شدن ناگهانی صفحه آپدیت ویندوز آرامش‌تان را بر هم نمی‌زند.

یکی از ویژگی‌هایی که با آپدیت Anniversary سال ۲۰۱۶ به ویندوز ۱۰ آمد، امکان تعیین ساعات کار با رایانه بود. بدین صورت که مثلا ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر، ساعت کاری تعیین می‌شد و در این بازه زمانی هیچ آپدیتی روی سیستم شما نصب نمی‌شد. با این وجود بسیاری از کاربران فراموش می‌کردند که این بازه را افزایش دهند و آپدیت‌ها موجب آزارشان می‌گشت.

ویندوز ۱۰

اما به نظر می‌رسد که با تأخیر ۳۵ روزه این مشکلات تا حد زیادی برطرف شوند. اما یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت بعدی ویندوز، ارائه دو دکمه Download و Install Now برای آپدیت‌هاست. مایکروسافت در نسخه بعدی ویندوز به محض رسیدن یک آپدیت، به شما نوتیفیکیشنی ارسال می‌کند تا برای نصب یا دانلود آن راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

در هر صورت، نادیده گرفتن آپدیت‌های ویندوز از منظر امنیتی چندان عقلانی نیست. اگر از نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، مایکروسافت به طور خودکار آپدیت‌های جدید را روی سیستم شما نصب می‌کند تا مطمئن شود که جدیدترین پچ‌های امنیتی را دریافت کرده‌اید.

طبق اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آپدیت ماه می را هفته آینده در اختیار کاربران برنامه اینسایدر ویندوز قرار می‌دهد، و تقریبا یک ماه پس از این زمان آپدیت را برای کلیه کاربران منتشر خواهد کرد.