قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چطور با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی شرکت خود را تبلیغ کنیم؟

فلش مموری تبلیغاتی می تواند یک ایده جذاب برای تبلیغات شرکت شما باشد. بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که یا بسیار کاربردی باشند و یا ایده خلاقانه ای در مورد آن ها استفاده شده باشد. برای مثال امروزه دیگر استفاده از خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی جذاب نیست و کمتر کسی به نوشته های کوچک روی خودکارها توجه می کند. یک هدیه تبلیغاتی قرار است که نام برند شما را به افراد معرفی کند و آنقدر آن را تکرار کند که در ذهن افراد بماند. البته اگر این تکرار به صورت خودآگاه برای افراد اتفاق بیفتد ممکن است خسته شوند و نتیجه عکس داشته باشد.

فلش مموری تبلیغاتی به این دلیل مناسب است که ابزاری بسیار کاربردی است. امروزه همه افراد برای ذخیره اطلاعات خود نیاز به این ابزار کوچک دارند و کمتر کسی پیدا میشود که یک فلش مموری شخصی نداشته باشد. فلش مموری تبلیغاتی کاری که شما می خواهید را انجام میدهد؛ برند شما را به افراد معرفی میکند و آنقدر آن را به صورت ناخودآگاه تکرار میکند که در ذهن آن ها باقی بماند.

فلش ها بسیار کوچک هستند و به همین دلیل احتمال گم شدن آن ها بسیار زیاد است. خود شما تا به حال چند بار فلشتان را گم کرده اید؟ از طرفی این وسیله چیزی نیست که اگر چند نمونه از آن را داشته باشیم، بلااستفاده باقی بماند. به همین دلیل ارائه فلش مموری تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد که در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید و در صورتی که به محصولی که شما ارائه می دهید نیاز داشته باشند، ا برند شما خریداری کنند. مزیت دیگر فلش مموری تبلیغاتی این است که برای اقشار جامعه کاربردی است و اهمیتی ندارد که بازار هدف شما دانشجویان هستند یا کارمندان یا خانم های خانه دار.

مقاومت فلش مموری تبلیغاتی تا چه اندازه است؟  

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

 

کمپانی های متعددی با برندهای مختلف حافظه تولید میکنند و کیفیت یک فلش مموری تبلیغاتی وابسته به برند و مدل آن است. مزیت استفاده از فلش مموری برای تبلیغات این است که شامل طیف گسترده ای از قیمت ها می شود و همچنین در طرح و رنگ تنوع بسیار زیادی دارد و صاحب یک شرکت می تواند به راحتی فلش مموری تبلیغاتی ارائه دهد که متناسب با بودجه شرکت و سلیقه اوست.

پس از حافظه و سرعت فلش، میزان مقاومت آن در برابر عواملی مانند ضربه و یا آب اهمیت بسیار زیادی دارد. بدنه برخی از فلش مموری ها در برابر آب، ضربه و شوک الکتریکی مقاوم است. یکی ا مقاوم ترین بدنه ها بدنه ای است که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده باشد. برخی از برندها انحصارا روی نمونه های ضد آب و ضد ضربه کار می کنند؛ از جمله این برندها می توان به ای دیتا اشاره کرد. سن دیسک و ترنسند از دیگر برندهایی هستند که محصولات مقاوم نیز تولید می کنند.

اگر قصد دارید فلش مموری تبلیغاتی ارائه دهید به این توجه کنید که آیا مقاومت در برابر عوامل ذکر دشه برای بازار هدف شما اهمیت زیادی دارد یا خیر. ممکن است نیاز باشد شما برای داشتن این ویژگی ها هزینه بیشتری کنید؛ اما اعتماد مشتریان احتمالی با دریافت یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت، به اندازه این هزینه ارزشمند است.

 

فلش مموری مناسب برای کار دانشجویی

دانشجویان افرادی هستند که به دفعات از فلش مموری استفاده می کنند. امروزه بخش مهمی از تحصیلات به صورت الکترونیکی و مجازی انجام می شود، پروژه ها روی مانیتورها به اساتید ارائه می شود و حتی جزوه برخی از درس ها نیز به صورت کتاب الکترونیکی است. بی شک این اطلاعات به تکثیر نیاز دارند و فلش مموری یکی از مهم ترین وسیله ها برای دانشجویان است. استفاده از فلش مموری با کیفیت برای دانشجویان اهمیت زیادی دارد،

چرا که باید در جهت حفظ امنیت سیستم و اطلاعات ذخیره شده کمک کند. البته نیاز دانشجویان رشته های مختلف به این وسیله متفاوت است و ممکن است برای پروهی ظرفیت فلش مهم باشد و برای گروهی دیگر قیمت و یا هر دو مورد.

اگر  مخاطب محصولی که ارائه می دهید، دانشجویان هستند دادن فلش مموری تبلیغاتی یکی از بهترین ایده هاست. دانشجوها معمولا هر روز از فلش ها استفاده می کنند. همچنین آن ها فلش مموری هایشان را به افراد مختلف قرض می دهند و به همین دلیل افراد بیشتری نسبت به تعدادی که در نظر گرفته اید با برند شما آشنا خواهند شد.  همچنین شما می توانید فلش مموری تبلیغاتی را به عنوان یک اشانتیون برای خرید دانشجویان به آن ها ارائه دهید. دانشجویان می توانند از فلش هایی با انواع ظرفیت استفاده کنند و به همین دلیل نیازی نیست حتما فلشی با ظرفیت بسیار زیاد تهیه کنید. به راحتی می توانید با توجه به بودجه خود یک هدیه تبلیغاتی کاربردی ارائه دهید.

منبع:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.