قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فلش مموری تبلیغاتی برای مشتریان

فلش مموری تبلیغاتی یا فلش Usb تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی برای بروزرسانی کاربران و اطلاعات و ترابری راحت  آنها استعمال دارد . از فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی برای بازاریابی هم کاربرد می شود و ما میتوانیم به وسیله آنها ( چاپ لوگو بر روی فلش مموری تبلیغاتی)، پیکان مموری هایی که می توانند در هر جایی همراه شما باشند، راحتی زیادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. شما می توانید اسناد کاغذی را فراموش کنید و تمام اطلاعات خویش را بر روی این نمونه ها رایانه ای به صورت ذخیره شده داشته باشید. تنها با توجه به میزان کارآیی این ابزار برای رشد سوداگری شما، متوجه خواهید شد که چرا آنها در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند.



فلش مموری تبلیغاتی سفارشی که به به اتفاق اسم و لوگوی کمپانی شما عرضه می شوند، هدایای بازرگانی کاملی هستند که می توانند در نمایشگاه ها و رویدادهای بازرگانی پخش شوند. فلش های مموری تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند که شرکت ها می توانند محصولات خود را بوسیله آنها تبلیغ کنند. جهان به طور مداوم در حال جنبش به سوی تکنولوژی دیجیتال می باشد و داشتن پیکان مموری یک بایستگی به حساب می آید.


ذخیره سازی اطلاعات مهم و سخنرانی ها و حتی چیزهای شخصی دیگر مشابه فیلم ها، ویدئو ها و موسیقی با استفاده از این آلت آسان تر شده است. نیازی نیست که مقادیر زیادی از کاغذها و پوشه ها را با خویش حمل کنید زیرا می توانید همه این اسناد را در یک دست موزه قدرتمند به چهره ذخیره شده داشته باشید. بها فلش مموری های تبلیغاتی لوگودار بسته به گنجایش حافظه آنها متفاوت خواهد بود. بنابراین عامل دیگری که در کناره کاربردی بودن این هدایای تبلیغاتی باید در نظر بگیرد، این است که شرکت شما چه بودجه ای را به این شغل می تواند برگزیدن دهد. اگرچه قیمت فلش مموری های تبلیغاتی غیرمعمول نیست، با این حال تعیین بودجه ای مشخص برای تبلیغات امری مهم است. مزیت هدیه های تبلیغاتی باید از هزینه که برای آن می شود فراتر رود، در غیر این چهره کمپین بازاریابی بی ارزش خواهد بود.


فلش مموری تبلیغاتی سوداگری شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهد و باعث دیده شدن لوگوی برند شما در طولانی مدت خواهد شد. این غیر قابل انکار است که در این دانشمند مدرن، طیف وسیعی از ابزارهای تکنولوژیکی برای آسانتر کردن زندگی ملت در دسترس هستند. احتمالا یگانه از مفیدترین آنها یک فلش مموری تبلیغاتی ارزان است که به طور معمول می تواند هر نوع دستک یا فایل را در خود جای دهد یا ذخیره کند و به کاربران این امکان را می دهد فایل ها را به راحتی به هر جا که می خواهند انتقال دهند.


بر خلاف باورداشت عمومی که فقط کاربری پیکان ها را اندوخته سازی فایلها می دانند، بهتر است بدانید پیکان تبلیغاتی مموری ها فقط برای رفع نیازهای تکنولوژیکی ما استفاده نمی شوند. برای یک ذهن خلاق تجاری، آنها می توانند یک هدیه تبلیغاتی استراتژیک باشند که می توانند به عنوان یک راه عالی برای تبلیغات با بودجه کم نسبت به تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و روزنامه ای باشند. در نخست با ظرفیت حافظه ۱۲۸ مگابایتی عرضه شدند، نسخه های جدیدتر اما در ظرفیت های بیشتر با حافظه ای از ۱ گیگابایت لغایت ۲۵۶ گیگابایت در اندازه های کوچک در دسترس هستند. با مقدار بسیار اسناد لازم، عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و مطالب سایر که ممکن است داشته باشید، راحت‌تر است که اطلاعات خویش را در یک فلش مموری تبلیغاتی قرار دهید به جای اینکه ناچار شوید رایانه یا لپ‌تاپ تان را هر جا که می‌روید همراه خویش داشته باشید و این موارد را در آن ذخیره کنید.


فلش مموری تبلیغاتی فلزی

فلش مموری تبلیغاتی فلزی


از این دردسر نجات پیدا می‌کنید که اطلاعات خود را در تمام مدت در دسترس نداشته باشید. مهم نیست که چه چیزی را می‌خواهید در یک فلش مموری تبلیغاتی داشته باشید، اگر فلش ارزان تبلیغاتی مموری به اندازه کافی حافظه داشته باشد، شما می‌توانید تقریبا  هر چیزی را در آن ذخیره کنید. هر کسی به گرد از آنها احتیاج دارد و از گرفتن یک پیکان مموری تبلیغاتی دلشاد خواهد شد.


داشتن یک پیکان تبلیغاتی مموری که قابل حمل بوده و بتوان آنرا در جیب گذاشت و یا آنرا به کیف دستی یا کیف پول متصل کرد، حیات شما را ساده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به فایل‌های خویش دسترسی داشته باشید و در ضمن آنها را در هر جایی که یک رایانه پیدا می‌شود به اشتراک بگذارید. فقط کاری که باید سپریدن دهید این است که آن را به درگاه کامپیوتر وصل کنید و می‌توانید از اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اید در هر جایی استفاده کنید. برای دودمان حرفه‌ای امروز، وقتی نوبت به راحتی می‌رسد، هیچ چیز مفیدتر از این وسیله نیست.


زمانی که لوگو و اسم برند شرکت خویش را بر روی پیکان مموری تبلیغاتی چاپ می‌کنید، می‌توانید برند خویش را تبلیغ کرده و محصولات کسب و کارتان را با به کارگیری یگانه از بهترین هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغ کنید. چه در خانه باشد و چه در محل کار، تبلیغ بوسیله فلش مموری تبلیغاتی یک هدیه دلخواه است. اگر شما احد از این‌ها را با لوگوی شرکت خویش نشانه‌گذاری کنید و برای اجرت و یا سپاسگزاری از کارمندان و یا مشتریان احتمالی پخش کنید، احتمال زیاد زیادی هستی دارد که شما پاداش عالی اخذ کنندگان را به دست آورید. این هدیه‌ای است که همه از آن در حیات روزانه خود کاربرد می‌کنند.


یک تکنیک خوب کسب ‌و کار‌ها، بهره‌گیری و هدیه دادن پیکان مموری تبلیغاتی در یک برنامه بازاریابی است. به جای آن که آگهی‌ها و کارت‌های کسب‌ و کار در بر گیرنده جزئیات کمپانی را توزیع کنید، کمی بیشتر سرمایه‌گذاری را افزایش دهید و چیزی را بین همه دسته کنید که هر کسی واقعا می‌خواهد؛ و می‌تواند برای او مفید واقع شود. نظر به اینکه این روزها کاربرد زیادی از فلش مموری تبلیغاتی می‌شود، شما یقین خواهید داشت که هیچ کس آن را نادیده نخواهد گرفت و بعد از دریافت، از آن به مدت طولانی بهره‌گیری خواهد کرد. هیچ آدم یک فلش مموری را به سطل آشغال پرتحمل نمی‌کند. این یک ابزار بایسته است که هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و میز شما را آزاد می‌گذارد.


شما می‌توانید پیکان مموری تبلیغاتی را به سلیقه خویش طراحی کنید و با گزینش طرح سفارشی و مناسب کسب و کار خویش آنرا جذاب‌تر کنید. برخی از طراحی‌های موجود می‌تواند پیکان مموری تبلیغاتی به شکل قلب، پیکان مموری تبلیغاتی به شکل اتومبیل، پیکان مموری تبلیغاتی به شکل کلید، فلش مموری تبلیغاتی به شکل توپ، فلش مموری تبلیغاتی به شکل کارت ویزیت و چیزهای دیگر باشد. برخی دیگر شدنی است سبک باشند و یا فلش مموری تبلیغاتی به شکل بدون درپوش استفاده شوند.


فلش مموری های تبلیغاتی یا پیکان مموری اختصاصی و عروسکی که نوعی فلش مموری خاص به شمار می رود، برای شما مشتریان عزیز بعنوان فلش مموری اختصاصی تهیه و تولید کرده ایم. تولید فلش مموری تبلیغاتی به شکل ماکتی که به میدهید یا فلش مموری با قالب لوگو شما یکی دیگر از مزایای خرید از مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت می باشد.فلش مموری تبلیغاتی بخاطره ظرافت و تاثیر به یگانه از بهترین هدایای تبلیغاتی که امروزه شرکت ها از آن بهره‌گیری می کنند تبدیل شده است. شما می توانید لوگو خود را به شکل پیکان مموری تبلیغاتی در آورده و از آن برای تبلیغاتی خویش بیشترین سهم را ببرید.

بهینه سازی سایت چیست ؟

بهینه سازی و سئو سایت دربرگیرنده چه چیزی می شود؟

اگر بخواهیم تعریفی برای بهینه سازی تارنما داشته باشیم به زبان ساده می توانیم بگوییم میخواهیم کاری کنیم که اگر کاربری به سایت مراجعه نمود، از بودن در تارنما لذت ببرد.


اما چطور مخاطبین خویش را راضی کنیم؟

برای پاسخ به این سوال که در واقع علت اصلی بهینه سازی سایت نیز هست، خودمان را جای یک کاربر قرار می دهیم الی ببینیم چه چیزی برای بهینه کردن یک وب سایت لازم است.

ما در اینجا انگاشت می نماییم با یک عبارت ساده نظیر "سئو سایت" و یا کلمه مانند دیگری مشابه "بهینه سازی سایت" کاربری پس از جستجو در نتایج گوگل، وارد تارنما ما می شود. همین جا دست نگه دارید لغایت نکته اول را به شما بگوییم.


تنظیم درست عنوان سایت و متا تگ توضیحات و واژه ها کلیدی

توضیحات و عنوان سایت در گوگل


چیزی که یک کاربر در موتور جستجو ملاحظه می کند چیزی جز عنوان سایت و تگ توضیحات آن نیست. به راستی شما هنگامی که هر عبارتی در گوگل جستجو می کنید، عنوان سایت و توضیحات اختصار آن را خواهید دید. اکنون که خودتان را به جای کاربر قرار دیتا اید، ترجیح می دهید روی کدام سایت کلیک کنید و وارد آن شوید. مسلما آن نتیجه ای برای شما جالب تر خواهد بود که نوشته جذاب تری داشته باشد. بعد یک نکته بنیادین در اینجا این است که نگارش عنوان و توضیحات اگر فقط برای کسب سئو بهتر باشد شدنی است به سایت شما لطمه بزند. بنابراین سایت شما، باید حائز عنوانی باشد که علاوه بر جذابیت، حائز کلمات کلیدی شما نیز باشد. پس از تکرار بی جهت واژه ها کلیدی خویش در این دو بخش از سایت پرهیز کنید.

تگ واژه ها کلیدی نیز چون از حیث گوگل منسوخ شده است اهمیت چندانی ندارد اما اگر میخواهید یک سئو بی نقص و کامل داشته باشید و وانگهی در موتور جستجوهای سایر همانند بینگ، یاندکس و ... رتبه مناسبی بگیرید استفاده از تگ واژه ها کلیدی کماکان الزامی است.البته افراط در این دسته نیز می تواند به سئو سایت شما لطمه بزند. به کارگیری 6 کلمه یا عبارت کلیدی برای هر صفحه از سایت بصورت مجزا بسیار عالی است.

امیدوارم به اندازه ی کافی در رابطه با بهینه سازی عنوان سایت و بهینه سازی تگ توضیحات ، روشنگری داده باشیم و شما بتوانید ترکیبی از سئو سایت و بهینه سازی سایت برای این تقسیم را به نکویی انجام دهید.



اجازه بدهید به مرحله پس برویم. جایی که کاربر روی سایت شما کلیک کرد و حال که منتظر است ببیند شما چه چیزی برای او فراهم کرده اید. اجازه بدهید یک بار سایر روی مراحل بهینه سازی سایت ایست نموده و به بیان توضیحاتی بپردازیم.


تاثیر سرعت بارگذاری سایت بر بهینه سازی و سئو سایت

فرض کنید شما پس از جستجوی عبارت "سئو سایت" در موتور جستجوی گوگل، روی تارنما 7سئو کلیک کرده اید. نخست بخاطر انتخابتان سپاسگزاری می کنیم! سپس به بیان نکته بعدی می پردازیم.

بارها و بارها برای شما قبل آمده است که پس از کلیک روی یک وب سایت، چشمتان به صفحه خیره شده تا چیزی ببینید اما فقط چیزی که تماشا می کنید علامت گردان مرورگر که به شما می گوید سایت در حال بارگزاری است. خواهشمندم شکیبا باشید!


سرعت بارگذاری در بهینه سازی



سوالی در اینجا مطرح است که چقدر شکیبا باشیم؟ مگر سایتی که از گوگل ورودی می گیرد نباید به نکوداشتن پذیرای مخاطبان باشد؟ اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه نماییم شما سرانجام 30 ثانیه به این سایت مهلت می دهید و اگر سایت بخوبی بهینه نشده باشد و سرعت لود کمی داشته باشید، با زدن کلید برگشت نه فقط دیگر سایت را تماشا نمی کنید، بلکه دید بدی نسبت به آن تارنما پیدا می کنید و هیچ گاه دوست ندارید وارد آن شوید. این سوژه در سئو بعنوان یک فاجعه محسوب می شود.

در سئوی سایت وردپرسی جالب است بدانید میانگین سرعت بارگذاری وب سایتهای گیتی از عدد 6 ثانیه تجاوز نمی کند. یعنی بارگذاری سایت در 30 ثانیه هم به نوعی فاجعه است. پس بعنوان یک وبمستر برای داشتن یک سایت بهینه باید به بهینه کردن سرعت لود سایت و کاهش سررسید باگذاری آن بپردازیم. اما چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحات آن بپردازیم.

ممکن است یک وب سایت از دید شما سریع باز شود ولی باید رویت پشت پرده آن چه خبر است. در واقع خزنده های گوگل در اینجا مثل رباتی هستند که تمامی سایت را از ریز لغایت درشت و تمام آن چیزی که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نخواهید بود بررسی می کنند.



چطور چشممان را مسلح کنیم؟

چشم مسلح برای رسیدگی سرعت سایت


ابزارهای زیادی در وب برای بررسی سرعت سایت وجود دارد که در اینجا چند الی از بهترین ها را شناسایی خواهیم نمود.


ابزار نخست برای بررسی سرعت بارگذاری سایت سایت gtmetrix.com

جی تی متریکس


در اینجا به بررسی جزئی این آلت می پردازیم و در نوشتار ای مجزا به روشنگری کامل آن خواهیم پرداخت.

در این سایت که خدمات آن رایگان است و در هر لحظه دهها سایت را آنالیز می نماید، شما می توانید سرعت بارگذاری تارنما خود را از چند جهت رسیدگی نمایید که آنها را در پایین آورده ایم. این بررسی ها را می تواند از دید موتور جستجوهای متنوع مشابه فایرفاکس و گوگل کروم و از کشورهای گوناگون اتمام داد. در این سایت نتیجه گیری ها در رابطه با سایت شما در دو دسته اعلام می گردد. تقسیم performance scores  که به بارگذاری سایت شما از 0 الی 100 امتیاز می دهد و دسته دیگر نیز page details است که اطلاعات صفحه را به شما می دهد. در پیوسته به رسیدگی هر کدام از این اطلاعات خواهیم پرداخت.


امتیاز دهی جی تی متریکس


•    مدت موعد بارگذاری تارنما (Fully Loaded Time): این فاکتور را می تاب مهمترین فاکتور در عقیده گرفت. چرا که مقدار آن منوط به موارد دیگر است و دی نتیجه پایین بودن آن پیوستگی به مواردی دیگری دارد. مقدار زمانی میانگین برای وب سایتها در همه جهان 6 ثانیه است و باید کوشش کنید سایت شما پس از آنالیز در مدتی  نزدیک  به میانگین و یا زودتر بارگذاری کامل شود. مورد دیگری که در این موعد تاثیر گذار است سرور سایت است و اگر هاست سایت شما ضعیف باشد ممکن است بر روی سئو سایت شما پرتو منفی بگذارد.

•    حجم کلی سایت (Total Page Size) : این گزینه حجم کلی صفحه را به شما می گوید. بصورت میانگین حجم سایتهایی که در این افزار تست شده اند، 2.8 مگابایت است و حجم صفحات شما نباید از این عدد بالاتر برود.نکته قابل پروا این است که حجم صفحات پیوستگی به تصاویر و فایل های جاوا و سی اس اس سایت شما دارد و برای تفریق حجم صفحات نکته نخست حذف عکس ها اضافه و کبیر و بهینه کردن آنها است. ما در مقاله تخصصی تعلیم gtmetrix  به این توضیحات خواهیم پرداخت.

•    تقاضا ها (Requests): اگر بخواهیم روشن این باره را بگوییم، تعداد تقاضا ها در واقع تعداد دفعاتی است که مرورگر بیچارگی دارد از سرور و یا هاست فایلی را تقاضا نماید و سرور نیز به آن تقاضا پاسخی می دهد. برای نمونه ما برای هر شماره فایل css و یا هر  شماره فایل javascript  و یا حتی هر شماره عکس یک درخواست مجزا به سرور ارسال می نماییم. زیاد بودن تعداد تقاضا ها مایه کندی سایت شما و در مواردی نیز مایه بارگذاری ناقص سایت شما می شود که ضرر شدیدی به سئو شما وارد می کند و اثر از عدم بهینه سازی سایت شما دارد. پس تا آنجا که می شود باید تعداد درخواست ها را ناچیز کرد. البته این باره بیشتر به عهده یک طراح سایت است لغایت یک سئو کار. البته اگر سئو سایت خود را به 7سئو بسپارید ما این باره را بصورت کامل پوشش می دهیم . بهینه سازی سایت یگانه از مفاد پیمان نامه سئو تضمینی است که صرفا توسط 7سئو ارائه می گردد.

•    امتیاز سرعت سایت (page speed score) : این تارنما برای آسانی در فهم سرعت لود سایت، امتیازی به هر سایت از 0 لغایت 100 می دهد. هرچه این امتیاز بالاتر باشد بهتر است اما باید پروا کرد که بالا رفتن این امتیاز ممکن است به بها به هم ریختگی ظاهری سایت شما شود. پس لازم نیست برای اینکه مثلا از 80 به 85 درصد برسید سایت خویش را کن فیکون کنید! این امتیاز که تاثیر بسزایی در بهینه سازی و سئو شما دارد، خویش به مواردی وابسته است که در نوشتار تخصصی به تک تک آنها می پردازیم ولی در اینجا بصورت تیتر وار به عنوان مهمترین موارد آن خواهیم پرداخت.


فاکتورهای سرعت سایت از دید گوگل


-    Optimize images  : به معنی بهینه کردن تصاویر سایت

-    Serve scaled image : به معنی استفاده از عکس ها در اندازه مناسب

-    Leverage browser caching : به معنی تنظیم پرکار شدن کش در مرورگر

-    Enable gzip : به معنی فعال کردن فشرده سازی gzip  در سایت

بیان توضیحات اغلب این موارد را به نوشتار تخصصی می سپاریم. شما می توانید بخش مقالات سایت را مطالعه نموده و از آموزش های سئو رایگان بهمرند شوید.

•    امتیاز سرعت سایت بر اساس yslow : این امتیاز نیز ملاک دیگری برای بررسی سرعت سایت است. نظر به اینکه رعایت کردن اصول این دسته نیازمند تخصص و در ضمن خرج است و در کنار آن نیز از دید گوگل اهمیت چندانی ندارد، از توضیح آن صرف نظر می کنیم.


دومین سایت رسیدگی سرعت سئو سایت google insights

ابزار google insights  را نیز می طاقت برای رسیدگی سرعت سایت کاربرد نمود. همگی این دست موزه نیز مانند gtmetrix  است و از ذکر آن پرهیز می کنیم اما دو نکته پایین حائز اهمیت است

-    این ابزار را خود گوگل ارائه دیتا و به نوعی رسمیت بیشتری دارد

-    گوگل اینسایتس (google insights ) سرعت سایت را از دو دید موبایلی و دسکتاپ بررسی می کند.

تا اینجا توانستیم سرعت بارگذاری سایت خویش را بالا ببریم. البته نکته دیگری که اهمیت دارد را در زیر آورده ایم

-    اگر با وجود امتیازات بالا هنوز هم شاهد این هستید که سایت شما دیر باز می شود، حتما باید این موضوع تعقیب و رفع شود. در واقع شخص پایانی که باید سرعت سایت را تایید کند همان مخاطبین سایت شما هستند. علت کندی این چنینی نیز به شکیبیدن فراوان سستی در هاست شما است. با انتقال هسته سایت خویش به یک هاست سایر ابتدا سرعت را تست کنید و اگر متوجه بهتر شدن سرعت بارگذاری سایت شدید حتما هاست خود را عوض کنید تا بهترین نتیجه را در سئو بگیرید.


کار برای بهینه سازی سرعت سایت تمام است. دستور دهید به مرحله پس برویم.


تاثیر درونمایه بر بهینه سازی سایت

خب شغل بهینه سازی سایت علیرغم اینکه احتمالا شما را خسته کرده است اخیر شروع شده! اما این تقسیم پیشه جذاب تر از پیش است و خسته نخواهید شد.

خودتان را جای مخاطبی که به سایت شما وارد می شود بگذارید. برادر دارید وارد یک صفحه شوید که مثل بیابان بی آب و علف است و مقداری متن داخل آن است یا وب سایتی که پر از عکس های کاربردی و جذاب و حتی ویدئو برای صفحه است. مسلما مورد دوم بهتر است. بعد باید دست به پیشه شوید و صفحات خود را کاربر پسند کنید.


بهینه سازی کردن محتوای سایت چیست


نقش طراحی سایت در نمایش محتوای سایت

ابتدا باید بگوییم اگر طراحی سایت شما قشنگ نیست، هرکاری کنید آفتابه هزینه لحیم است! پس مرحله اول قالب سایت خود را ویرایش کنید و اگر طراحی سایت نمی دانید آن را به دست یک طراح بسپارید. می توانید این مورد را به تیم طراحی  7سئو بسپارید.

طراح سایت باید برای شما جلوه های ویژه ای داشته باشد و خلاصه مطلب اینکه سایت را کاربر پسند تحویلتان دهد.

از بحث طراحی که بیرون شویم، می رسیم به محتوای سایت و نقش آن در بهینه سازی و سئو سایت. از اینجا به پس را کوشش می نماییم بسیار چکیده بگوییم چون توضیحات بدیهی و واضح است و خودتان می توانید فهم کنید.

وقتی محتوایی داخل سایت خویش قرار می دهید کوشش کنید به گونه ای باشد که وقتی کاربر آن را مطالعه نمود، دیگر نیاز نداشته باشد برود و محتوای دیگری را نیز بخواند. اگر بیچارگی است برای محتوای خویش عکس تهیه کنید. لازم به ذکر است بهتر است عکسهایی که از اینترنت دانلود می نمایید کمی تغییر دهید، اسم سایت خود را زاویه آن بنویسید و نام عکس را نیز طبق عنوان مطلب خویش تغییر دهید.

حتی می توانید در سایت خویش ویدئو قرار دهید. اگر ویدئو پیدا نمی کنید خودتان دست به شغل شوید و با یک گوشی و یک جامه پسندیده تولید ویدئو آموزشی را آغاز نمایید.

قدرت یک فیلم و یا ویدئوی خوب به قدری است که بسیاری از ناتوانی ها را پوشش می دهد. البته به شرطی که آن فیلم نیز جذاب باشد.

اگر تمامی موارد بالا را خوانده اید اول به شما خسته نباشید می گوییم. دوم به شما تبریک می گوییم چرا که اکنون قادر به بهینه سازی سایت هستید و بعد از آن نیز می توانید سئو را نیز خودتان ابتدا کنید. برای این کار می توانید از مقالات آموزشی سئو ما بهرمند گردید.

اگر درباره این نوشتار و یا هر موضوع دیگری سوالی ذهن شما را درگیر کرده است، در همین فرم نظرات سوال و یا نظر خود را محیط موضوع بهینه سازی سایت مطرح نموده و همین جا پذیرش خویش را دنبال نمایید.

سیل در فضای مجازی، کاربران به یاری سیل زدگان شتافتند

کافی است تا این روزها در شبکه‌های اجتماعی هشتگ سیل را جستجو کنید تا به انواع پست‌های کاربران فضای مجازی درباره سیل‌های چند روز اخیر دست پیدا کنید. از دولتمردان گرفته تا سلبریتی‌ها و شهروندان عادی که هر یک به نوبه‌ای قصد دارند تا گره‌ای از مشکلات سیل زدگان را باز کنند. در بین این حجم از نوشته‌های منتشر شده درباره سیل، هم کمک‌های مردمی به چشم می‌خورد و هم ویدئوها و تصاویری از مناطق سیل زده که به سرعت در بین کاربران دست به دست می‌چرخد. تمامی این کاربران در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده و نشده مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از استارت آپهای ایرانی نظیر اسنپ هم به همراهی سیل زدگان شتافتند.

خود کاربران نیز بیکار ننشسته و از بسترهای مختلفی که در اختیار دارند شروع به اطلاع رسانی و به انجام اقداماتی مهم پیرامون حل مشکل سیل زدگان دست زده‌اند. به عنوان مثال کاربران سایت دیوار در این پلتفرم به انتشار آگهی‌هایی پرداختند که در آن امکان اسکان رایگان و یا دیگر خدماتی که از دست هر یک از کاربران برای سیل زدگان برمی‌آید به چشم می‌خورد. بسیاری از افراد نیز در توییتر خود شروع به پخش و انتشار توییت‌هایی در این باره کرده‌اند و آدرس و شماره تلفن افراد خیری که می‌خواهند مرهمی بر این زخم بزرگ باشند را به اشتراک می‌گذارند؛ یکی به رایگان موبایل آب خورده مردم را تعمیر می‌کند و یکی چند صد پرس غذای رایگان در اختیار سیل زدگان قرار می‌دهد.

مثل حادثه زلزله کرمانشاه، وزیر ارتباطات از اولین دولتمردانی بود که نسبت به حادثه سیل واکنشات مختلفی داشت. او در این پست اینستاگرامی همه را دعوت کرده تا فقط هشتگ نزنند و کمک‌ واقعی کنند.

در تماس با آگهی‌هایی که منتشر شده‌اند، به صحت و سقم آنها اطمینان یافتم و یکی از این افراد به اسم حمید به دیجیاتو گفت: «تنها کاری که از دست من و خانواده‌ام بر می‌آید پناه دادن به مسافرین است. خودمان هم می‌دانیم که این موضوع چندان ایمن نیست و معلوم نیست کی را به خانه خودمان راه می‌دهیم، اما الان تا جای امکان سعی می‌کنیم که سریع این مسائل را بسنجیم.»

فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها نیز در کنار دولتمردان به یاری سیل زدگان شتافته‌اند

کاربر توییتری دیگری نیز درباره سلسله توییت‌هایی که درباره کمک‌های مردمی منتشر می‌کند به دیجیاتو می‌گوید: «من ایران نیستم اما دوستانم این پیام‌ها را برای من می‌فرستند و افراد معتمدی هستند. تصور نمی‌کنم این آگهی‌ها جعلی و یا سودجویانه باشد اما آگهی‌هایی که درباره شماره حساب و این مسائل است را فاکتور گرفتم و منتشر نمی‌کنم.»

انتشار ویدئوهای مهلک از حوادث سیل در نقاط کشور در فضای مجازی باعث شد که مردم به عمق فاجعه پی ببرند و بیشتر و بیشتر مایل باشند که به هموطنان سیل زده خود کمک کنند

این کاربر کار درستی انجام داده چرا که در روزهای اخیر بیش از ۶۰ حساب بانکی کمک به سیل زدگان مسدود شده ومعاون دادستانی کشور، جواد جاوید نیا تاکید کرده که هیچ شخص و سلبریتی حساب بانکی باز نکند چرا که با آن برخورد می‌شود و حساب مسدود می‌شود. این کاربر توییتری به دیجیاتو گفت: «در شرایطی که کمک‌های مردمی دولتی باید از بوروکراسی اداری رد بشود، این اقدام را چندان منطقی نمی‌دانم ولیکن احتمالا حادثه زلزله سال گذشته نتایجی داشته که مقامات قضایی بهتر از آنها آگاه هستند. در هر حال در توییتر و گروه‌های تلگرامی، ما خودمان به صورت خودجوش کمک‌هایی جمع کردیم.»

یک کاربر اینستاگرامی که نویسنده نسبتا شناخته‌ شده‌ای نیز هست، در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که او و گروهش در سرتاسر شهرشان، مشهد، حضورا پیش کاربران رفته و از آنها اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تهیه کرده و برای استان‌های حادثه دیده می‌فرستند:

«از اینستاگرام که از نظر من تنها بستر فیلتر نشده و پرمخاطب است استفاده کردم و توانسته‌ام تا به امروز چندین وانت جنس‌های ضروری برای سیل زدگان بفرستم. اگر این صفحه و مخاطبین را نداشتم، قطعا پیدا کردن این حجم از کمک‌ها نشدنی بود.»

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در توییتی تاکید کرد اگر فیلترینگ مانع نمی‌شد، تلگرام و توییتر نقشی موثرتر در امداد رسانی ایفا می‌کردند.

این نویسنده که نخواست نامش ذکر شود تاکید کرد که بسیاری از دوستانش و سلبریتی‌هایی که می‌شناسد بدون باز کردن شماره حساب، کمک‌های مردمی را شخصا از مردم تحویل گرفته‌اند و آن را برای سیل زدگان فرستاده‌اند: «من و برخی دیگر از افراد معتقدیم که حضورمان در این مکان‌ها کار امداد رسانی را به اختلال می‌رساند. فارغ از اینکه این نظریه‌مان تا چه اندازه درست و غلط است، سعی کردیم با شبکه‌های مجازی که در اختیار داریم و انبوه مخاطبینی که با ما از همین بسترها در ارتباط هستند، کمک‌هایی را مهیا کرده و حداقل وظیفه انسانی خود در برابر سیل زدگان را انجام دهیم.»

گفتنیست در سال ۱۳۹۶ نیز همزمان با وقوع زلزله کرمانشاه، سلبریتی‌ها و شرکت‌ها و استارت آپهای گوناگونی در زمینه‌های گوناگون کمک رسانی کرده و سعی کردند حلال برخی مشکلات باشند. حوادث امسال اما درست مصادف با تعطیلات نوروزی عید بود و با اینکه این کمک‌ها کمی دیرتر صورت گرفت ولیکن شبکه‌های اجتماعی و کاربران نشان‌ دادند که در هر زمان و شرایطی حواسشان به مردم است و مسئولیت‌های شهروندی خود را فراموش نکرده‌اند. گفتنیست سیل و سیلاب از روزهای آغازین فروردین ماه سال جدید در نقاط مختلفی از کشور رخ داده و همچنان در برخی از این مناطق ادامه دارد.

اپل ستارگان هالیوودی خود را به رخ رقبا می‌کشاند [تماشا کنید]

کمپانی کوپرتینویی بالاخره دیشب از سرویس استریم ویدیویی اپل تی وی پلاس رونمایی کرد و رسماً جنگ بزرگی را در حوزه سرگرمی‌های رسانه‌‌ای علیه نتفلیکس آغاز نمود. اپل در مراسم دیشب نشان داد که دست خالی به این جنگ نیامده و ستارگان هالیوودی زیادی را در این جنگ هم پیمان خود ساخته است.

چندی پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد سرویس استریمی ارزان‌تر از نتفلیکس راه بیاندازد و محتوای اصیل و با کیفیت زیادی برای این سرویس تولید کند. البته پیشتر آمازون چنین روندی در پیش گرفته بود اما آنچه کمپانی کوپرتینویی را از دیگر رقبا متمایز می‌کند اختصاص بودجه ۲ میلیارد دلاری و همکاری با ستارگان هالیوود بی شمار برای تولید متحوای ارجینال یا اصیل است.

در جریان این مراسم افراد معروف زیادی اعم از استیون اسپیلبرگ کارگردان بنام که نیازی به معرفی ندارد و جی جی آبرامز خالق سریال لاست سخنرانی کردند.

اپل تی وی پلاس

شاید باور نکنید اما تمامی ستارگانی که نامشان را روی تصویر مشاهده می‌کنید قرار است برای اپل تی وی پلاس محتوای ارجینال بسازند

پس از آن نیز نوبت به بازیگران مشهوری نظیر استیو کارل، جینیفر انیستون، آرون پاول و حتی جیسون مامو رسید تا آنها نیز از پروژه‌های اختصاصی خود برای اپل تی وی پلاس سخن بگویند.

مشخصاً حضور تمامی این افراد در مراسم معرفی اپل تی وی پلاس که در رزومه های خود سریال‌هایی نظیر آفیس، فرندز، بریکینگ بد و گیم آو ترونز را دارند می‌تواند توجه بسیاری از دوستداران سریال‌های تلویزیونی را به سرویس استریم ویدویی این شرکت جلب کند.

با این وجود گل سرسبد این مراسم، اپرا وینفری بود که با آمدنش روی صحنه، خنده بر لبان حضار علی الخصوص تیم کوک نهاد. این بانوی مشهور با اینکه چندین سال از دنیای رسانه فاصله گرفته اما هنوز جزو پرطرفدارترین مجریان تاریخ به شمار می‌رود و تولید برنامه‌ی اختصاصی وی می‌تواند برای شکست نتفلیکس کافی باشد.

اپل تی وی پلاس

باید گفت که اپل تی وی پلاس ، یک سرویس بدون آگهی خواهد بود و کاربر می‌تواند به شکل آنلاین و آفلاین از آن استفاده کند. به این شکل که تمام محتوا، قابل دانلود خواهد بود. اپل همچنین خبر داد که می‌خواهد در ۱۰۰ کشور جهان این سرویس را عرضه کند و زمان آغاز به کار آن هم پاییز ۲۰۱۹ اعلام شده است.

اپل رسماً قیمتی را برای استفاده از این سرویس اعلام نکرده اما شایعه شده که هزینه کاربر بر اساس میزان تماشای محتوا و تعداد برنامه‌ها یا کانال‌های انتخاب شده حساب می‌شود. به همین دلیل احتمال دارد هزینه استفاده از این سیستم بسیار ارزانتر از حق اشتراک ماهانه نتفلیکس تمام شود.

۱۰ نقل قول الهام بخش از رید هافمن بنیانگذار لینکدین

رید هافمن یکی از کارآفرینان برتر حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود که توانسته یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار بیافریند. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد چنین شبکه‌ای بتواند موفقیتی کسب کند اما این روز‌ها لینکدین و رزومه‌ به روز شده داشتن در این سایت، اهمیت بالایی در فعالیت کاری پیدا کرده است.

رید هافمن

البته لینکدین تنها تجربه‌ی رید هافمن در کارآفرینی نیست و او عضویت در هیأت مدیره PayPal را هم در پرونده‌ی خود دارد. مؤسس لینکدین علاقه زیادی به حمایت از جوان‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی آنها دارد. در حدی که در سیلیکون ولی کالیفرنیا، معروف است که اگر می‌خواهید کار جدیدی راه بیندازید حتماً سری به رید هافمن بزنید.

به همین دلیل او دوره‌ها و سخنرانی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف برگزارد کرده تا جوانان را راهنمایی کرده و به آنها انگیزه بدهد. حال با هم ۱۳ نقل قول الهام بخش از رید هافمن را مرور می‌کنیم؛

رید هافمن

  • جامعه شکوفا می‌شود اگر افراد همانند کارآفرینان فکر کنند.
  • اگر شخصی به کاری که می‌کند علاقه داشته باشد، بسیار بیشتر از آن کسی که می‌خواهد پول درآورد کار خواهد کرد و نتیجه خواهد گرفت.
  • هرکاری در دنیا نیازمند کمی ریسک است و چیزی که شما باید یاد بگیرید این است که بتوانید احتمال ریسک را کنترل کنید.

رید هافمن

  • ۲۰ سال سابقه کاری برخی افراد همان یک سال سابقه و تجربه است که ۲۰ مرتبه پشت هم تکرار شده است.
  • یک بلاگ شخصی راه اندازی کنید و سعی کنید بر اساس فعالیت‌‌‌های مختلفتان، اعتبار عمومی برای خود بسازید.
  • تمامی انسان‌های کره زمین به نوعی کارآفرین محسوب می‌شوند. نه به این معنی که همه آنها شرکتی به راه می‌اندازند اما شور اشتیاق برای آفریدن در DNA تک تک انسان‌ها قرار گرفته است.

رید هافمن

  • وقتی می‌خواهید حرفه شغلی خود را آغاز کنید، باید تصور کنید که قصد دارید یک استارتاپ به راه اندازید.
  • خودتان را با زندگی مشغول کنید یا اینکه بمیرید. اگر پیشرفت نمی‌کنید، پس بی هدف شده‌اید. اگر جلو نمی‌روید، پس در حال عقبگرد هستید.
  • شما با پی بردن به اینکه شخصی چه کتابی می‌خواند، می‌توانید بفهمید که چگونه فکر می‌کند.
  • بهترین غنیمت در زندگی این است که شانس بیاورید و به کاری مشغول شوید که ارزشمند باشد.