قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین عروس

علی الخصوص در کلیپ های فیلمبرداری شده روز مراسم ، ورود باشکوه عزوس داماد های عالی شان به صفه سالن استقبال ، حاضر کلیپ هایی آمخته کلیپ کویر که طبق معمول فقر به منفعت مایه بیو قاب افراشته می آرزو بادا و یا علاقمندان به داشتن یک افزار عروس کلاسیک و عتیقه و یا ضرورت به کرایه ربح افزار بیو کروک ، در این نبا یادداشت الهام می خواهیم کمی بسیار شما را دستورالعمل ها سود ادات عروس بری شوفر و با شوفر دانا سازیم


عزیزان مصاهره داماد شدن داماد آزادمنشی کردن که بدنبال ریسک نیستند و برایشان فرقی ندارد که خود پشت مسئله تحکم اسباب عروس بنشینند و یا یک راننده ، تمایل بیشتری به ماشین عروس کلاسیک قدیمی  با شوفر دارند ، زیرا در این شرایط تمامی مسئولیت ماشین به ضمان راننده ای شرکت و کلکسیون ای می ریح که ادات را از آن عزیزان منفعت مثال اند


در این کیفیت یعنی استجاره ادات بیو با شوفر لزوم به هیچگونه وجه و یا مدرک ضمانتی نمی باشد و طولانی زحمت فوق العاده به تقبل شوفر ای می نکهت امید که آلبوم کرایه ماشین بهمراه ماشین در بندگی عروس داماد های شریف استواری می دهد از دلیل ها پسین سود وسایل با راننده می تواند ، نداشتن گواهینامه ، انقضای گواهینامه و یا نداشتن آروین کافی رانندگی با خودروهای کنگره اتوماتیک باشید زیرا عمدتا اثاث های لوکس و بدیع دندانه اتوماتیک می باشند


ولی فدایی از دامادهای عزتمند امید دارند خود به عنوان شوفر اثاث باشند تا در فیلم زناشویی شان زیباتر ظهور دهد ، آبخور مهم نبا یادداشت الهام قوانین شرکت های منفعت اتومبیل درخصوص سود اثاث عاری و با راننده می باشد که در این روی شرکت ها به چند روش عمل می کنند


دریافت یک چک ماجد به بها ریالی نرخ اعتبار ادات مورد نظر اخذ یک سند ملکی که پایگاه آن برابر حشمت خودروی بعد طبیعت نظر باشددر اینصورت باز یک شوفر ( به عنوان قایم مقام شرکت ) شما را تا آخر رسوم در خودرویی دیگر یگانگی خواهد کرد تا در جلد غشا چهره فقر و اظهار هر نمط مشکل احتمالی بتواند به بیوگ لعبت و داماد دامادهای لایق مددطلبی رسانده و اقدامات لازمه را اجرا دهد


کاربرد فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

ر حقیقیت، فلش مموری تبلیغاتی یکی از نوآوری‌های فنی بزرگ در دهه‌ی گذشته می‌باشد. یکی از نکته‌های بسیار مهم در بازاریابی تبلیغاتی در مورد فلش مموری‌ها، ذخیره‌سازی بسیار بالای آن است. استفاده از فلش مموری‌های تبلیغاتی برای شما بسیار مقرون به صرفه و برای مشتریانتان مفید، ماندگار و اثربخش می‌باشد. شما می‌توانید آن را در هرجایی نگهداری نمایید و اطلاعات بسیار زیادی را بر روی آن قرار دهید. فلش مموری‌ها استفاده از کاغذ  را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهند. یک طراحی خوب و بسته‌بندی جذاب به مشتریان شما کمک میکند که برای انتخاب فلش مموری شما تردیدی نداشته باشند. شما می‌توانید به جای ارائه‌ی بروشور و کتابچه‌های تبلیغاتی، محصولات خود را با گرافیک بالاتر و طرحی جذاب‌تر به صورت فیلم یا در قالب PDF بر روی فلش مموری بارگذاری و آن را به مشتری نمایید. همچنین در هزینه‌های چاپ نیز صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. در این صورت مشتری شما برای ملاحظه‌ی محصولات یا فروشگاه شما بر روی فلش مموری اشتیاق بیشتری خواهد داشت و احتمالا زمان زیادی را برای مشاهده‌ی آن صرف خواهد نمود. از سوی دیگر، شما می‌توانید در هر لحظه، جدیدترین نسخه از بروشور و محصولات خود بر روی فلش مموری قرار داده و متحمل هزینه‌های چاپ مجدد و دور ریختن کاتالوگهای قدیمی نشوید. قرار دادن اطلاعات بر روی فلش مموری‌ها و برداشتن و جایگذاری اطلاعات  بر روی آن بسیار راحت می‌باشد و مشتری شما پس از مشاهده کاتالوگ شما به راحتی می‌تواند بارها و بارها از فلش مموری استفاده نمایدکه برای سمینارها و اجتماعاتی که نیاز به انتقال محتوا نیز داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم.

منبع:

چطور با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی شرکت خود را تبلیغ کنیم؟

فلش مموری تبلیغاتی می تواند یک ایده جذاب برای تبلیغات شرکت شما باشد. بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که یا بسیار کاربردی باشند و یا ایده خلاقانه ای در مورد آن ها استفاده شده باشد. برای مثال امروزه دیگر استفاده از خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی جذاب نیست و کمتر کسی به نوشته های کوچک روی خودکارها توجه می کند. یک هدیه تبلیغاتی قرار است که نام برند شما را به افراد معرفی کند و آنقدر آن را تکرار کند که در ذهن افراد بماند. البته اگر این تکرار به صورت خودآگاه برای افراد اتفاق بیفتد ممکن است خسته شوند و نتیجه عکس داشته باشد.

فلش مموری تبلیغاتی به این دلیل مناسب است که ابزاری بسیار کاربردی است. امروزه همه افراد برای ذخیره اطلاعات خود نیاز به این ابزار کوچک دارند و کمتر کسی پیدا میشود که یک فلش مموری شخصی نداشته باشد. فلش مموری تبلیغاتی کاری که شما می خواهید را انجام میدهد؛ برند شما را به افراد معرفی میکند و آنقدر آن را به صورت ناخودآگاه تکرار میکند که در ذهن آن ها باقی بماند.

فلش ها بسیار کوچک هستند و به همین دلیل احتمال گم شدن آن ها بسیار زیاد است. خود شما تا به حال چند بار فلشتان را گم کرده اید؟ از طرفی این وسیله چیزی نیست که اگر چند نمونه از آن را داشته باشیم، بلااستفاده باقی بماند. به همین دلیل ارائه فلش مموری تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد که در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید و در صورتی که به محصولی که شما ارائه می دهید نیاز داشته باشند، ا برند شما خریداری کنند. مزیت دیگر فلش مموری تبلیغاتی این است که برای اقشار جامعه کاربردی است و اهمیتی ندارد که بازار هدف شما دانشجویان هستند یا کارمندان یا خانم های خانه دار.

مقاومت فلش مموری تبلیغاتی تا چه اندازه است؟  

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

 

کمپانی های متعددی با برندهای مختلف حافظه تولید میکنند و کیفیت یک فلش مموری تبلیغاتی وابسته به برند و مدل آن است. مزیت استفاده از فلش مموری برای تبلیغات این است که شامل طیف گسترده ای از قیمت ها می شود و همچنین در طرح و رنگ تنوع بسیار زیادی دارد و صاحب یک شرکت می تواند به راحتی فلش مموری تبلیغاتی ارائه دهد که متناسب با بودجه شرکت و سلیقه اوست.

پس از حافظه و سرعت فلش، میزان مقاومت آن در برابر عواملی مانند ضربه و یا آب اهمیت بسیار زیادی دارد. بدنه برخی از فلش مموری ها در برابر آب، ضربه و شوک الکتریکی مقاوم است. یکی ا مقاوم ترین بدنه ها بدنه ای است که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده باشد. برخی از برندها انحصارا روی نمونه های ضد آب و ضد ضربه کار می کنند؛ از جمله این برندها می توان به ای دیتا اشاره کرد. سن دیسک و ترنسند از دیگر برندهایی هستند که محصولات مقاوم نیز تولید می کنند.

اگر قصد دارید فلش مموری تبلیغاتی ارائه دهید به این توجه کنید که آیا مقاومت در برابر عوامل ذکر دشه برای بازار هدف شما اهمیت زیادی دارد یا خیر. ممکن است نیاز باشد شما برای داشتن این ویژگی ها هزینه بیشتری کنید؛ اما اعتماد مشتریان احتمالی با دریافت یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت، به اندازه این هزینه ارزشمند است.

 

فلش مموری مناسب برای کار دانشجویی

دانشجویان افرادی هستند که به دفعات از فلش مموری استفاده می کنند. امروزه بخش مهمی از تحصیلات به صورت الکترونیکی و مجازی انجام می شود، پروژه ها روی مانیتورها به اساتید ارائه می شود و حتی جزوه برخی از درس ها نیز به صورت کتاب الکترونیکی است. بی شک این اطلاعات به تکثیر نیاز دارند و فلش مموری یکی از مهم ترین وسیله ها برای دانشجویان است. استفاده از فلش مموری با کیفیت برای دانشجویان اهمیت زیادی دارد،

چرا که باید در جهت حفظ امنیت سیستم و اطلاعات ذخیره شده کمک کند. البته نیاز دانشجویان رشته های مختلف به این وسیله متفاوت است و ممکن است برای پروهی ظرفیت فلش مهم باشد و برای گروهی دیگر قیمت و یا هر دو مورد.

اگر  مخاطب محصولی که ارائه می دهید، دانشجویان هستند دادن فلش مموری تبلیغاتی یکی از بهترین ایده هاست. دانشجوها معمولا هر روز از فلش ها استفاده می کنند. همچنین آن ها فلش مموری هایشان را به افراد مختلف قرض می دهند و به همین دلیل افراد بیشتری نسبت به تعدادی که در نظر گرفته اید با برند شما آشنا خواهند شد.  همچنین شما می توانید فلش مموری تبلیغاتی را به عنوان یک اشانتیون برای خرید دانشجویان به آن ها ارائه دهید. دانشجویان می توانند از فلش هایی با انواع ظرفیت استفاده کنند و به همین دلیل نیازی نیست حتما فلشی با ظرفیت بسیار زیاد تهیه کنید. به راحتی می توانید با توجه به بودجه خود یک هدیه تبلیغاتی کاربردی ارائه دهید.

منبع:

شارژر همراه انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت

مدل «A1214 PowerCore» از سری شارژرهای همراه «انکر» است که بدنه‌ای به شکل مستطیل نسبتا کوچک و 240 گرم وزن دارد. طول این مستطیل 97، عرض آن 80 و ارتفاعش 22 میلی‌متر هستند. این محصول به دلیل وزن، ابعاد و ظرفیت باتری مناسب خود، یک انتخاب ایدئال برای افرادی است که در طول روز با مشکل تمام‌شدن شارژ باتری گوشی موبایل و تبلت خود دست و پنجه نرم می‌کنند. روی بدنه‌ی این محصول دو درگاه خروجی USB تعبیه شده است که جریان خروجی با شدت 3 آمپر را برای شما فراهم می‌کند. در زمان استفاده از انواع پاوربانک‌ها باید به شدت جریان خروجی آن‌ و دستگاه مورد نظرتان که قرار است باتری آن را شارژ کنید، توجه داشته باشید. برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل باید شارژر همراه شما حداقل جریان خروجی یک آمپر داشته باشد. این در حالی است که برای شارژ باتری تبلت باید از یک پاوربانک با حداقل شدت جریان خروجی 2 آمپر استفاده کنید. درنتیجه شما با استفاده از این محصول می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال، موزیک‌پلیرها و... را شارژ کنید؛ همچنین ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه مانند اکثر پاوربانک‌های مشابه، 5 ولت و شدت جریان ورودی آن هم، 2 آمپر است. در این محصول از یک باتری با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت بهره گرفته شده که قادر است با یک‌بار شارژ کامل، باتری آیفون 6 را بیش از 3 مرتبه یا باتری آی‌پد مینی 2 را یک مرتبه شارژ کند.


شرکت سازنده در این محصول از دو تکنولوژی Power IQ و VoltageBoost استفاده کرده که شارژ سریع‌تر ابزارهای شما را ممکن می‌سازند. تکنولوژی Power IQ میزان ولتاژ مورد نیاز ابزار شما را به صورت هوشمند محاسبه می‌کند و می‌تواند ولتاژ یک پورت را تا 2.4 یا مجموع دو پورت را تا 3 ولت بالا ببرد؛ همچنین این شرکت برای روشن یا خاموش کردن این مدل از سری پاوربانک‌های انکر یک کلید طراحی کرده که شما با فشردن آن می‌توانید عملیات شارژ باتری دستگاه‌های خود را آغاز یا تمام کنید؛ همچنین روی بدنه‌ی آن چهار نشانگر‌ LED وجود دارد که هر کدام از آن‌ها 25درصد از وضعیت باتری پاوربانک را نمایش می‌دهد.

منبع:

https://elobel.com/powerbank/

سئو وردپرس چیست؟

اینکه سئو وردپرس چیست؟ یا به عبارتی سئو در وردپرس چیست؟ بحثی است که در این نوشتار به آن می پردازیم.


در ابتدای بحث باید بگوییم که سئو یگانه از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و هر وبسایتی برای دیده شدن نیازمند تلاش در این پهنه است. پنل های گوناگونی برای طراحی تارنما وجود دارد که از معروف ترین آنها وردپرس و جوملاست.


با گذر زمان cms وردپرس محبوبیت بیشتری به علت کاربری راحتی که دارد پیدا کرد به همین خاطر بیشتر سایت های موجود بر روی این سیستم مدیریت محتوا وجود دارند و سئو وردپرس از اهمیت اخص ای برخوردار شده است.


بگونه ای که حتی دوره های آموزشی بخصوصی هم به صورت رایگان و هم به صورت پرداختی برای آن برگزار می شود.


افزونه سئو وردپرس چیست؟

سئو وردپرس چیست؟


برای اتمام سئو وردپرس افزون های بخصوصی هستی دارد که از مهمترین آنها می نا به افزونه سئو وردپرس Yoast SEO اشاره کرد. این پلاگین بیشترین نصب فعال در سایت های وردپرسی را دارد.


حتما بخوانید: بهترین افزونه سئو وردپرس


تقریبا بیش از 80 درصد قابلیت های این افزونه به چهره رایگان در برگزیدن کاربران قرار دارد. البته افزونه های دیگری هم وجود دارد که می نا به All in One SEO Pack اشاره کرد. اگر این دو افزونه را با یکدیگر سنجش کنیم هر کدام قابلیت های برتر و قابلیت های لاغر تری دارند که بعدها اغلب به آنها خواهیم پرداخت.


چک فهرست سئو وردپرس چیست؟

سئو وردپرس چیست؟


برای سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی بهتر است نگاهی ناچیز به چک فهرست  سئو وردپرس ذیل بیاندازید. هر چند لیست 13 موردی ذیل برای سئوی درونی در وردپرس می باشد که حتما باید رعایت شود:


عنوان صفحه سئوی مناسب برای سایت( این مورد حتما باید با واژه کلیدی اصلی شروع شود.)

استفاده از پیوند یکتا

ثبت سایت در کنسول گوگل

ایجاد نقشه سایت معتبر و درست برای سایت

بررسی چگونگی سرعت هاست

نصب افزونه سئو وردپرس

ایجاد صفحه 404 صحیح

ایجاد منو در قالب سایت دربرگیرنده کلمه کلیدی

استفاده از حداقل یک تگ H1 و دست کم یک تگ H2 ( برای محتوای داخلی سه تگ H2 کافیست)

استفاده از ویدئو، عکس ها پسندیده و ساختار محتوایی جذاب برای نگه داشتن کاربر در سایت

تمرکز بر روی پاراگراف نخست سایت بخصوص 100 کاراکتر اول

دادن لینک به یک صفحه خارجی

رعایت بنیادین لینک بیلدینگ داخلی در سایت

تمامی موارد گفته شده بنیادین کلی از سئوی درونی برای یک سایت وردپرسی است. بحث سئوی داخلی در وردپرس بسیار مفصل تر متعلق به است.


 پس از انجام اقدامات بالا که برخی را باید به صورت روزانه انجام بدهید باید به اندیشه سئوی خارجی سایت باشید.


برای چک لیست سئوی خارجی در سایت وردپرسی به سرنوشت سئو و بهینه سازی در سایت دیجی اکتیو مراجعه کنید.


استفاده از گواهی ssl در سئو وردپرس

این مورد را در عقیده داشته باشید که چه سایت خویش را بر روی پسوند ایرانی ir و چه بر روی پسوند بین المللی com تنظیم کرده باشید حتما آن را به گواهی امنیتی SSL مجهز کنید.


حتما بخوانید: آموزش نصب رایگان گواهینامه SSL در سی پنل cpanel


با نصب این استشهاد و به کارگیری گواهی ssl در سئو وردپرس، سرعت سایت اندکی کاهش می یابد ولی نگران این موضوع نباشید و حتما قبل از اقدام به هرکاری تصمیم خود را با پشتیانی هاست سایت خود در میانی بگذارید.