قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انواع دسته بندی هدایای تبلیغاتی

هدایای تجاری، این هدایا به بالارفتن محصولات کمپانی کمک می کنند و یا به مشتریان فرمان می دهند تا درک اکثریت از اسم تجاری، محصول، واپسین تحولات کمپانی داشته باشند.


هدایای تشویقی، طرح مشوق کارمندان با استفاده از هدایا جهت دستمزد به آن دسته از کارکنانی که فعالانه عمل می کنند و نتایج احسان دارند، می توانند وفاداری آنها را به کمپانی افزایش دهند. این هدایا بیشتر در بخش منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرند.


هدایای تبلیغاتی مدیریتی، این مدل هدایا برای برپایی ارتباط نیرومند در سطح کسب و کار های B2B کاربردهای موثر و قابل توجهی دارند.


در تکاپو های تبلیغاتی که برگزار می شود برگزیدن هدیه تبلیغاتی بسیار مهم است. هدایای تبلیغاتی انتخاب شده برای تکاپو های تبلیغاتی با توجه به مخاطبین و عوامل سررسید متفاوت است و هدایای انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. با این حال، به طور کلی، باید اصول ذیل را پیگیری کنید:


1- ریشه-بن-بیخ کاربردی بودن

هدیه تبلیغاتی و کاربردی بودن آن بستگی به خوشنودی مصرف کننده از هدیه دارد. به طور کلی، هدایای کاربردی برای مصرف کنندگان سودمند هستند. به عنوان مثال، هدایای تبلیغاتی برای مصرف کنندگان تلفن همراه می توانند هدست ها، باتری ها و سایرلوازم جانبی تلفن همراه باشد.  


2- ریشه-بن-بیخ پی بردن ارزش 

اصل حس ارزش باید به حقیقت درک شود، باید به مصرف کننده این حس دست بدهد که هدیه برایش ارزش ایجاد می کند و نیازی را در او یا خانواده اش برطرف می کند.


3- عاطفی خوب

هدیه تبلیغاتی عاطفی موجب خواهد شد که مصرف کنندگان احساس کنند که این شرکت دائم به مشتریان اندیشه می کند و برای مصرف کنندگان کارایی احسان دارد.


4- اصول خلاقانه

هدیه تبلیغاتی خلاقانه همش می تواند توجه مشتریان را جلب کند. اثناء انتخاب هدایای تبلیغاتی، باید خلاقیت محصولات را فهم نماییم و میل مصرف کنندگان برای خرید را جلب کنیم.


این نوشتار را حتما بخوانید: هدایای تبلیغاتی خلاقانه یا شگفت انگیز


5- اصل کیفیت

اصل کیفیت به طور کلی بدست اکثر مصرف کنندگان پذیرفته شده و از سوی مصرف کنندگان باره توجه قرار گرفته است و از منظر صدرا این یکتا از مهمترین اصول در صنعت و بازار هدایای تبلیغاتی است. در گزینش اقلام تبلیغاتی باید از انتخاب محصولات تقلبی اجتناب کرد، زیرا این اقلام به طور سر راست به تصویر شرکت در ذهن مصرف کنندگان آسیب می رساند و در پایان سبب تفریق ارزش تصویر اسم بازرگانی کمپانی می شود. نکته کلیدی در این باره این است که تضمین یا گارانتی کیفیت در خصوص هدایای تبلیغاتی چندان کارساز نیست، چرا که اغلب مصرف کنندگان ناخشنود از هدایای تبلیغاتی تقلبی به خاطر اینکه فرآورده را هدیه گرفته اند از ابراز ناخشنودی خودداری می کنند و عملا گارانتی فرآورده بی سود است، لذا پروا داشتن به ریشه-بن-بیخ کیفیت در هدایای تبلیغاتی یک اصل اجتناب ناپذیراست.


6- اصول فصلی

اصل فصلی به طور کلی توجه به تغییرات فصلی را در اثناء خرید نمونه ها تبلیغاتی باره پروا پیمان می دهد. نمونه ها فصلی می تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند.


هدایای تبلیغاتی مدیریتی

ارزش های بنیادین که هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارهای برپایی می کند

ارزش یک، افزایش نام تجاری: اسم بازرگانی و چشم انداز شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


ارزش دو، برپایی تصویر خوب: ایجاد یک تصویر خوب از کسب و کار در ذهن مشتریان.


ارزش سه، فضای تبلیغاتی ارزشمند: هدایای تبلیغاتی ، فضاهای تبلیغاتی هدفمند و ارزشمندی هستند، ارزشمندتر از “طلا”.


ارزش چهار، افزایش بردباری رجوع مشتریان: هدایای تبلیغاتی با افزایش استحکام مشتری، شکیبیدن رجوع مشتریان را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.