قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آشنایی با امکانات وبمستر تولز گوگل

Google webmaster tools که در نسخه جدید google search console  نامیده می شود  نسبت به پنج سال ماضی دستخوش دگرگونی ها بسیاری بوده است. موتور جستجوی گوگل همانطور که وعده داده بود اطلاعات موجود در کنسول سرچ خود بسیار بیشتر کرده است که برای سئو سایت بسیار سودمند و کارساز خواهد بود. هنگامی که گوگل اطلاعات کافی در رابطه با کلمات کلیدی را در پسندیدن کاربران قرار دیتا است کاربران نیز می توانند بیش از پیش به این دست موزه نیرومند گوگل تکیه کنند. البته "Search Analytics"  و "Links to Your Site" دو سرنوشت مهمی هستند که در آموزش سئو وردپرس رایگان  از وراث نسخه قدیمی گوگل وبمستر تولز بوده اند و کارایی مهمی بر سئو و بهینه سازی سایت دارند.


اگر چه شدنی است کاربران هیچ گاه بصورت کامل از ابزارهای موجود راضی نباشند اما گوگل اطلاعات مفیدی برای ارشاد کاربران خود منتشر کرده است و با استفاده از اعتبار خویش مرکز حفاظت و حمایت اطلاعات کاربردی برای کاربران و همچنین رفع دشواری ها موجود را تاسیس نموده است.


آموزش وبمستر تولز گوگل

موتورهای جستجوی سایر از آنگونه بینگ و یاندکس نیز دارای کنسول سرچ می باشند ولی هیچ کدام افزار نیرومند گوگل را در کمر بستن کاربران پیمان نمی دهند.


در پیوستگی این مقاله به توضیحات مهم و کاربردی کنسول گوگل خواهیم پرداخت. قسمتهایی که ممکن است برای سئو سایت شما حیاتی باشند.


از ابتدای پیشه آغاز می کنیم. میخواهیم سایت خود را در کنسول گوگل ثبت نماییم. برای ورود روی لینک پایین کلیک کنید.


ورود به گوگل وبمستر تولز


برای ثبت سایت خود لازم است با یک اکانت گوگل یا gmail لوگین نمایید. بعد از لوگین و ورود مجدد به گوگل وبمستر روی گزینه add property  کلیک کنید. نام سایت خویش را وارد نموده و تایید نمایید لغایت وارد مرحله بعد شوید. نکته ای که در این تقدیر برای سئو سایت بسیار مهم می باشد رعایت کردن نحوه وارد کردان نام سایت است. شما می توانید اسم سایت خویش را هم با wwwو هم بدون www وارد نمایید. اسم سایت خویش را به هر مدلی که می باشد, به همان چهره وارد نمایید.


پس از ورود به مرحله بعد شما باید به یگانه از روشهای موجود تایید کنید که سایتی که وارد نموده اید از آن شماست. از توضیحات اضافه در این رابطه می پرهیزیم. به احد از روشهای موجود سایت خود را تایید نمایید لغایت وارد مرحله پس شویم.


ادامه این سوژه را به مقاله بعد تعلیم وبمستر تولز گوگل برای سئو سایت بهتر موکول می نماییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.