قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

استخدام نیروی جدید و تشخیص بهترین زمان

زمانی‌که کسب‌وکار کوچکی دارید، مشاهده‌ی رشد و پیشرفت آن برایتان بسیار هیجان‌آور است. گذشته از اینکه اولین یا پنجمین نیروی‌کار را استخدام می‌کنید، توانایی انجام این کار نشانه‌ی خوبی از موفقیت در کسب‌وکار کوچک‌ است. اینکه کارآفرینان باید چه تصمیمی در جهت پیشرفت‌کاری بگیرند بسیار دشوار است.

زمانی‌که شرایط‌ کاری موجب می‌شود که نیاز به استخدام را در شغل خود احساس کنید، تمامی جوانب آن را از گذشته تا به امروز مورد بررسی قرار می‌دهید. در حقیقت، بسیاری از استارت‌آپ‌ها در این مورد با شکست مواجه می‌شوند. علت این مسئله آن است که این شرکت‌ها داری سرمایه‌ی کافی نیستند، چراکه استخدام نیروی‌کار نوعی سرمایه‌گذاری پرهزینه‌ محسوب می‌شود. چنانچه نمی‌توانید زمان مناسب برای انجام این کار را تشخیص دهید، به موارد ذکر شده در زیر دقت کنید. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به بررسی ۷ مورد می‌پردازیم که با مشاهده‌ی آن‌ها باید برای کسب‌وکار خود نیروی‌کار جدید استخدام کنید. 

۱. بیشتر بودن حجم‌کاری از ساعت‌کاری 

حجم کاری

غالبا تصمیم‌گیری برای استخدام نیروی‌کار به میزان کارها بستگی دارد. زمانی‌که متوجه می‌شوید حجم‌کاری تا حدی زیاد است که بهره‌وری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، احتمالا باید نیروی جدید استخدام کنید. جذب مشتری برای کارآفرینان در کسب‌وکارهای کوچک همیشه هیجان‌آور است؛ اما قبول آن میزان از حجم‌کاری که از عهده‌ی انجام آن‌ خارج هستید، مشتری‌ها را نسبت به شما کلافه و سردرگم خواهدکرد. این عمل نیز حرفه‌ای نبودنتان در کار را به آن‌ها القا می‌کند. باتوجه به حجم‌کاری خود تصمیم بگیرید که آیا با به‌کارگیری نیروی جدید نتیجه‌ی خوبی در فروش خواهید گرفت یا نه.

۲. ضعف در روند انجام کارها

در موقعیتی مشابه با مورد اول، ممکن است مشتریان از روندکاری‌ و پیشرفت تدریجی آن راضی نباشند و به شما پشت کنند. ممکن است در چنین شرایطی این‌طور برآورد کنید که باید عضو دیگری را به تیم‌کاری اضافه کنید. اما بهتر است بدانید که راضی نگه‌داشتن همه‌ی مشتریان ممکن نیست. از دست دادن یک یا دو نفر از آن‌ها امری عادی در هر شغلی است؛ اما چنانچه به یک دلیل مشابه (مانند طول‌کشیدن زمان نوسازی، بی‌نظمی و غیره) بارها مشتریان خود را از دست می‌دهید باید پس از بررسی‌های لازم پی‌ببرید که چه مانعی در روندکاری جلوی پیشرفت‌ را می‌گیرد. به‌این ترتیب، به ضرورت استخدام و آماده‌سازی نیروی‌کار جدید یا عدم انجام این کار پی‌ خواهیدبرد.

۳. دریافت انتقادهای منفی از شبکه‌ی اجتماعی

انتقاد اینترنت دریچه‌ی بزرگی را به روی انتقاد مشتریان بازکرده است. چنانچه احساس می‌کنید که به‌جای پیشرفت‌کاری درحال تنزل هستید، برای اطمینان از این مسئله به اکانت خود در فضای مجازی سری بزنید. خواندن انتقادهای منفی شاید خوشایند نباشد؛ اما می‌توانید از این نظرها در جهت بهبود اوضاع کاری بهره ببرید. دیدگاه‌هایی که در رابطه با ضعف ارائه‌ی خدمات یا بی‌نظمی بیان می‌شوند، ناشی از کمبود نیروی‌کاری هستند.

۴. توانایی نوشتن وظایف شغلی با جزئیات برای اطلاع کارمندان

نشانه‌ی اصلی در نیاز به جذب نیروی‌کار زمانی است که باید وظایف شغلی را به‌طور ویژه و با جزئیات برای اطلاع کارمندان بنویسید. در چنین شرایطی کارهای روزانه را نیز باید هرروز به آن‌ها شرح دهید. آیا اختصاص ۸ ساعت کاری برای انجام این وظایف کافی است؟ آیا به دوره خاصی از آموزش نیاز دارند یا همه چیز به‌طور واضح بیان شده است؟ اگر انجام مسئولیت‌ها در زمانی بیش از زمان‌کاری مقررشده برای کارمندان به‌پایان برسد، بنابراین زمان آن است که نیروی‌کار جدید استخدام کنید.  

۵. نیاز به فردی با مهارت خاص

بیشتر کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک تاکنون متوجه این مورد نشده‌اند که وظایفی در شغل‌ها هستند که با استفاده از افراد حرفه‌ای به‌طور بهتر و موثرتری انجام می‌شوند. شاید مسائل مالی که درکسب‌وکار کوچکتان وجود دارند جلوی رشد و پیشرفت‌ را می‌گیرند؛

استخدام نیروی‌کار به‌صورت تمام وقت سودمندتر است

اما این امکان نیز وجوددارد که استخدام نیروی‌ حرفه‌ای به‌صورت تمام‌وقت مسائل موجود در قسمت خدمات مشتری را به‌گونه‌ای حل‌کند که تاکنون با به‌کارگرفتن هیچ پیمان‌کار یا فریلنسری حل نشده است. چنانچه متوجه شدید که استخدام نیروی‌کار به‌صورت تمام‌وقت انجام کارهای موجود در شرکت را به جلو می‌راند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که استخدام کارمند به‌صورت تمام‌وقت بسیار سودمند‌تر است.

در شرکت  فاندریا، به‌جای آنکه استخدام نیروی‌کار به‌صورت پیمان‌کار صورت گیرد بیشتر به صورت تمام‌وقت انجام می‌شود. دلیل انجام این کار اهمیت نام تجاری شرکت است. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که آموزش تمامی اطلاعات شرکت و سرمایه‌گذاری روی کارمند تمام‌وقت نسبت به جذب کارمند به‌صورت پیمان‌کار نتیجه‌ی بهتری دربردارد.

۶. افزایش میزان اشتباه‌ها

کاملا طبیعی است که گاهی مرتکب اشتباه شوید؛ اما گاهی اشتباه‌های کوچک به‌طور مداوم و جبران‌ناپذیری تکرار می‌شوند. این مسئله نشان‌دهنده‌ی وجود وظایف بیش‌ از حد است. از نشانه‌های کارمندان با مشغله‌ی کاری زیاد می‌توان به فراموشکاری، حالت عاطفی شدید و کاهش کیفیت کلی کار اشاره کرد.

حفظ روحیه‌ی کارمندان در کسب‌وکارهای کوچک بسیار مهم است

روحیه‌ی‌ تیم‌کاری مهم است و کارمندان شاد باعث ایجاد محیط‌کاری دلپذیرتری در شرکت می‌شوند. مراقبت از کارمندان و حفظ روحیه‌ی آن‌ها، خصوصا زمانی که کسب‌وکار کوچکی دارید بسیار حائز اهمیت است.

۷. نداشتن زمان کافی برای تعطیلات در طول سال

تعطیلاتسلامت روحی خود‌تان نیز به اندازه‌ی سلامت روحی کارمندان مهم است. این مورد درباره‌ی کارکردن بیش از اندازه‌ی خودتان نیز صدق می‌کند. بدون‌شک کسب‌وکار کوچک خود را دوست دارید و احتمالا بخش مهمی از زندگیتان را به خود اختصاص داده است؛ اما مشکلات از آنجا آغاز می‌شود که دیگر کارکردن برایتان لذتی نداشته باشد و اوقات فراغت خود را تنها برای دیدن افراد مورد علاقه‌ی خود یا به خواب بگذرانید.

اگر می‌خواهید بدانید که آیا در چنین شرایط کاری به‌سر می‌برید یا نه، آخرین باری که در تعطیلات بوده‌اید را بیاد بیاورید. چنانچه بیش از یک سال است که به تعطیلات نرفته‌اید، باید به فکر محول‌کردن برخی از مسئولیت‌ها به نیروی‌کار جدید باشید.

گاهی تنها با استخدام نیروی‌کار مشکل حل نمی‌شود

گاهی اوقات اصلاح یک برنامه‌ی یکنواخت که جلوی پیشرفت کسب‌وکار را گرفته‌است، به‌اندازه‌ی استخدام نیروی‌‌کاری جدید راه‌گشا است. درهر‌حال، باید به این مسئله‌ی مهم توجه داشته باشید که بعضی از مشکلات کاری به دلایلی غیر از نیاز به استخدام به‌وجود می‌آیند.

مسائلی از قبیل انتقادهای منفی در شبکه‌ی مجازی و کاهش تعداد مشتریان به مشکلاتی در درون شرکت ارتباط دارند و با سرمایه‌گذاری در استخدام نیروی‌کار جدید برطرف نخواهندشد. قبل از استخدام، محصول‌ و برنامه‌ی کاری خود را به‌دقت بررسی کنید تا از وجود هرگونه مشکل در آن‌ها اطمینان پیدا کنید.

استارتاپی برای حل مشکل اینترنت آمریکا

داستان از جایی آغاز می‌شود که جیمی کار، بنیان‌گذار استارتاپ All Points Broadband در سال ۲۰۱۲ برای تعطیلات به منزل والدین خود در میشیگان سفر کرد. او در طول سفر به دلیل سرعت پاییناینترنت نتوانسته بود با همکار خود در شرکت حقوقی واشنگتون کنفرانس تلفنی برقرار کند.  بنابراین تعدادی آنتن خرید و پهنای باند اینترنت خودشان و تعدادی از همسایه‌ها را افزایش داد. او متوجه شد علاقه و اطلاعات زیادی در این زمینه دارد و از کارش استعفا داد تا دنبال کار مورد علاقه‌ی خود برود.

جیمی یکی از همکاران قدیمی خود به نام ایگل اسکات را استخدام کرد و تصمیم گرفت خدمات اینترنت پرسرعت را وارد مناطق روستایی کند. لازمه‌ی انجام این کار نصب آنتن روی برج‌های مخابراتی یا حتی سقف منزل مشتری‌ها بود و پهنای باند اینترنت مردم منطقه را حدود ۵۰ برابر افزایش داد. این پروژه‌ی جانبی کوچک با افزایش سرعت اینترنت منطقه و افزایش رونق کسب‌وکارمردم، به استارتاپی با هدف تأمین اینترنت پرسرعت برای ۲۴ میلیون آمریکایی تبدیل شد. در ادامه داستان راه‌اندازی این استارتاپ را از زبان بنیان‌گذار آن می‌خوانیم.

بعد از جدایی پدر و مادرم از هم، من و برادم خانه‌ی ییلاقی خانواده در منطقه‌ی روستایی شمال میشیگان را از پدرم خریدیم. تا پیش از راه‌اندازی این استارتاپ من وکالت می‌کردم و برادرم مشاور بود به همین دلیل ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشتیم. از طرفی تأمین کننده‌ی اینترنت منطقه ارتباط ماهواره‌ای بود که محدودیت انتقال داده داشت، قابل اعتماد نبود و تأخیر بسیار بالایی داشت به طوری که نمی‌توانستم با همکارانم تماس ویدئویی برقرار کنم. بنابراین من و برادرم نمی‌توانستیم اقامت طولانی در خانه‌ی ییلاقی داشته باشیم زیرا با این وضعیت اینترنت امکان کار کردن برایمان مهیا نبود.

all points broadband

از آنجایی که لازمه‌ی اختراع& احساس نیاز است، تحقیقات گسترده‌ای انجام دادیم و با تکنولوژیجدیدی به نام وایرلس فیکس آشنا شدیم. در این تکنولوژی رادیوهای برقرار کننده‌ی اتصال هر دو ثابت هستند، برخلاف تلفن موبایل که یکی از دو رادیو حرکت می‌کند. ما در تحقیقات خود متوجه شدیم چند سالی از پیدایش این تکنولوژی می‌گذرد و درنتیجه تجهیزات آن ارزان شده، قابل اعتماد بوده و استفاده از آن آسان است. همچنین متوجه شدیم شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا از این تکنولوژی استفاده می‌کنند اما هیچ‌کدام نزدیک به ما نیستند.

درنهایت تصمیم گرفتیم خودمان چنین شرکتی راه‌اندازی کنیم. ما نزد ۲۰ نفر از دوستان و همسایه‌هایمان در میشیگان رفتیم تا برای جذب سرمایه کمک بگیریم و همه بلافاصله از پیشنهاد ما استقبال کردند. ما یک سال کارمان را به صورت آزمایشی انجام دادیم و ۳۰ مشتری داشتیم. اغلب مردم منطقه مشکل مشابهی داشتند و کار ما جواب داده بود. با برادرم صحبت کردم و گفتم اگر علاقه‌ای به ادامه‌ی این کار داشته باشد از کارم استعفا می‌دهم تا تمرکز بیشتری روی این کار بگذارم و او موافقت کرد.

all points broadband

ما در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مشتری داریم که روز به روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. اینترنت پرسرعت بازار بزگی دارد زیرا حدود دو سوم مردم دنیا هنوز استفاده از اینترنت پرسرعت را تجربه نکرده‌اند. ارتباطات بی‌سیم جهش بزرگی در پیشرفت تکنولوژی ایجاد کرده و مزایای زیادی دارد.

برترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه لینکدین

با پیشرفت فناوری، قاعده‌ی بازی در همه‌ی حوزه‌ها تغییر کرده است. امروزه بازیگران اصلی اقتصاد دنیا، غول‌های سنتی سابق مانند صنایع نفت و گاز نیستند. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت برای آشنایی با مدل‌های جدید کسب و کار ۱۰ شرکت برتر سال ۲۰۱۸ که تاثیر زیادی در حوزه‌ی فعالیت خود داشته‌اند، آشنا می‌شویم.

حمل و نقل

شرکت تاکسی‌رانی لیفت با سهم ۳۵ درصدی از بازار حمل و نقل در بالاترین رتبه‌ قرار دارد. لیفت اوایل این هفته در افتتاح شعبه‌ی جدید در کلرادو از رقیب اصلی خود اوبر، پیش‌دستی کرد. لیفت رقیب مهمی در برابر خود دارد اما در این فهرست تاثیر آن بیش‌تر احساس می‌شود.

استارتاپ اشتراک اسکوتر Bird با ارزش ۲ میلیارد دلاری که توسط تروایس واندر‌زاندن بنیان‌گذاری شده در رتبه‌ پنجم قرار دارد. واندرزواندن سابقه‌ی کار به عنوان مدیر اجرایی در شرکت‌های لیفت و اوبر را در کارنامه‌ی خود دارد. رتبه‌ی نهم متعلق بهAurora از فعالان صنعت خودرو‌های خودران است.

استارتاپ‌های برتر ۲۰۱۸

غذایی - بهداشتی

در رتبه‌‌ دوم شرکت‌ بستنی‌سازی Halo Top است. استارتاپ ۶ ساله‌ای با مدل کارمندیِ دور‌کار که رکورد فروش تابستان امسالش برای شرکت‌های رقیبی مانند Ben & Jerys و Haagen-Daazدست نیافتنی بود. از این دسته، شرکت تولید لوازم آرایشی Glossier نیز در رده‌بندی هشتم قرار گرفته است.

مالی

رتبه‌ی سوم متعلق به استارتاپ ۶ ساله‌ی خدمات مبادله‌ی ارز‌های رمز‌نگاری شده و کیف‌پول دیجیتالیCoinbase است. پس از آن استارتاپ پرداخت مبتنی‌ بر بلاک‌چین Riple در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته است. با نگاهی با لیست برترین استارتاپ‌ها، تاثیر خدمات فناوری اطلاعات بر تحول بستر‌های اقتصادی به خوبی مشخص می‌شود.

فناوری

شرکت داده‌کاوری و یادگیری ماشین Noodle.ai که با تحلیل اطلاعات آماری، مدیران کسب و کار‌ را در تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌‌کند، در رتبه‌ چهارم قرار دارد. در نهایت رتبه دهم متعلق به شرکتRubrik از شرکت‌های فعال در امنیت دیجیتال و رمز‌گذاری اطلاعات در سرور‌های ابری است.

غیر از موارد معرفی شده کدام شرکت‌ها توجه شما را جلب کرده‌اند؟  آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

نیم‌نگاهی به اقتصاد نوظهور با دستمزد‌های کلان

شاید زیاد شنیده باشید در حالی که صنایع تولیدی نفس‌های آخر خود را می‌کشند، اما استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مربوط به خود با نوآوری و خلاقیتاشتغال‌زایی می‌کنند. امروزه استارتاپ‌ها و تجارت‌های کوچک نیز می‌توانند در اقتصاد کلان زنجیره تامین نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گفته‌ی جرمی بودنهامر، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل سانتا باربارا که به تولید نرم‌افزار‌های مرتبط با حمل‌و‌نقل می‌پردازد. حوزه‌‌هایی مانند محاسبات ابری، مهندسی نرم‌افزار، تدارکات و حتی طراحی محصول زمانی تحت سلطه شرکت‌های بزرگ بودند، اما امروزه صاحبان کسب‌وکار‌های کوچک و نوپا نیز می‌توانند از فناوری‌هایی استفاده کنند که قبلاً فقط برای شرکت‌های بزرگ در دسترس بود.

سانتا باربارا با استخدام افراد جدید، به کار گرفتن کارگران ماهر و پرداخت دستمزدهای بالا، بخشی از صنعت زنجیره‌ی تامین جدید است. طبق تحقیقات کارن میلز استاد دانشگاههاروارد؛ استارتاپ‌هایی که در بخش زنجیره‌ی تامین فعالیت می‌‌کنند، با خلاقیت خود شغل‌هایی آینده‌دار با دستمزد بالا به وجود آورده‌اند.

رشد کسب و کار‌ةای زنجیره‌ی تامین

زنجیره‌ی تامین چیست؟

شرکت‌هایی که خدمات زنجیره‌ی تامین را فراهم می‌کنند، شرکت‌هایی بزرگ با فناوری بالا مانند مانند مایکروسافت، دل، ایدئو یا استارتاپ‌های موفقی مانند سیمبیا،شیپ‌‌هوک هستند که در صنایع مادر مانند امنیت دیجیتال، تامین مواد اولیه، طراحی، پردازش‌‌های ابری، نرم‌افزار‌‌های سازمانی و مهندسی فعالیت می‌کنند.

مشکلات خوب!

بسیاری از شغل‌‌های تخصصی که این شرکت‌های مادر‌ ایجاد می‌کنند، دستمزد‌های بالایی دارند که هزینه‌ی بالایی روی دست کارآفرینان می‌گذارد. اما مگان اسمیت مدیر‌عامل  شرکتتامین تدارکات سیمبیا گلایه‌ای از این موضوع ندارد. وی عقیده دارد که جذب افراد ماهرتر درآمد بیش‌تری برایشان به ارمغان می‌آورد.

زنجیره تامین

علت چیست؟

این شرکت‌ها که خدمات خود را به شرکت‌ها و نهادهای دولتی در سرتاسر منطقه یا کشورها می‌فروشند، نسبت به شرکت‌های محلی بیش‌ترین دستمزد را ایجاد می‌کنند. (متوسط دستمزد: ۸۵۲۰۰ دلار) بیش‌ترین تراکم مشاغل طبقه‌بندی‌شده در حوزه‌های  علمی، فن‌آوری، مهندسی‌، علوم پایه (۱۹ درصد در برابر ۶ درصد کل مشاغل آمریکا) متعلق به این شرکت‌ها است.

سئو و بهینه سازی سایت

با پروا به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو سپریدن می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یگانه از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این سوژه آنجا اهمیت اکثریت پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از راه موتورهای جستجو هدفمند بوده و به تعقیب محصولات و خدمات شما هستند.


به عبارت سایر می توانیم امیدوار باشیم اغلب این بازدید کنندگان می توانند تبدیل به مشتری راستین شوند. با توجه به هزینه کمتر این شیوه در روبرو سایر مسیر های بازاریابی و تبلیغات ، افزایش بازدید سایت به صورت رایگان و در ضمن بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روندو نتایج شغل بطور شفاف، می تاب باورپذیری کرد بهترین سرمایه گذاری در مقوله تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، سهم مندی خدمات سئو و بهینه سازی تارنما است و چون دیرکرد در آغاز آن موجب عقب ابقاء از رقبا است، همین امروز جهت اقدام در گویه افزایش بازدید سایت و مشاوره سئو و برگزاری جلسه با کارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نمایید.