قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بایگانی نویسنده را غیر فعال کنید

بهتر است صفحه بایگانی مؤلف را در سایت خود غیرفعال کنید چرا که صفحات آرشیو نویسنده مانند صفحه خانه یا اصلی شما می باشد که فهرستی از واپسین پست های یک نویسنده را نشانه می دهد . برای غیر فعال کردن این تقدیر می توانید از افزونه سئو ، Yoast کمک گرفته و این صفحات را غیر فعال کنید تا موتورهای جستجو آن را بررسی نکنند .

۱۲- بهینه سازی عکس ها سایت
در فرمایش سئو و بهینه سازی ، بهینه سازی تصاویر سایت حائز اهمیت بسیاری است چرا که فی نفسه می تواند سرعت سایت را بالا ببرد . شما با فشرده سازی و تغییر اندازه عکس ها به راحتی میتوانید آن ها را بهینه کنید، این شغل را هم به وسیله نرم انگیزه ها هایی مثل فوتوشاپ و هم پلاگین های ویژه مثل Smush.it میتوانید سپریدن دهید .توجه داشته باشید بهینه سازی عکس ها برای سایت شما بسیار مفید می باشد بعد متعلق به غافل نشوید بخصوص سایت هایی که حائز تصاویر زیادی می باشند .

۱۳- انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی و حضور پرکار و پررنگ آنها در جذب بازدید کنندگان ، امری است که بر هیچ آدم پوشیده نیست . شبکه های اجتماعی در امر سئو نیز مفید هستند چرا که ربات ها خزنده موتورهای جستجو مانند گوگل همواره در شبکه های اجتماعی حضور دارند و به دنبال بهترین و محبوب ترین لینک ها می گردند . شما باید سعی کنید در شبکه های اجتماعی پرکار بوده و در انتها یا ابتدای مطالب خود ، دکمه انتشار در شبکه های اجتماعی را پیمان دهید تا کاربران محتوای مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند . مهم ترین شبکه مجازی که برای سایت نیز توصیه می شود ، گوگل پلاس می باشد .

 

۱۴- قالب بهینه انتخاب کنید.
در انتخاب قالب و پوسته اصلی سایت باید از خود وسواس و دقت بسیار به هزینه دهید چرا که علاوه بر زیبایی و داشتن امکانات ، یکتا از گزینه های مهم در سئو سایت می باشد . شما باید از قالبی جذاب و حائز کد های بدون خطا و حجم ذیل بهره‌گیری کنید ، آموزش ساده سئو وردپرس حجم یک قالب سخیف خوب کمتر از ۱ مگابایت و حجم یک قالب سخیف فوق العاده کمتر ۵۰۰ کیلوبایت باید باشد پس از برگزیدن قالب و حجم درخواستی خویش با کمک سایت validator.w3.org میتوانید تعداد خطای کدهای قالب را نیز بررسی کنید .

۱۵- پوسته خویش را بازتاب گرا
توجه داشته باشید ریسپانسیو و واکنشگرا بودن یا نبودن سایت در سئو آن تاثیر گذار است . شما باید حتما به این نکته پروا داشته باشید و قالب ها یا پوسته هایی با چنین امکانی را گزینش کنید . اگر قالب شما حائز چنین امکانی نیست آن را به یک متخصص سپرده الی این امکان را به آن اضافه کند چرا که این مورد دارای اهمیت فوقانی است .

۱۶- بهینه کردن فایل robots.txt
فایل robots.txt در روت هاست شما در جایی که وردپرس نصب می شود پیمان دارد شما به کمک این فایل میتوانید برای موتورهای های جستجو سطح دسترسی تعیین کرده که موتور های جستجو چه قسمت هایی از سایت شما را رسیدگی کنند و از چه سرنوشت هایی چشم بپوشند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.