قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بررسی واژه سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید چیست

در این نوشتار به بررسی مفهوم واژه سئو کلاه سفید خواهیم پرداخت و توضیحاتی کامل محیط آن به شما خواهیم داد.


اگر در زمینه محیط مجازی فعالیتی داشته باشید، حتما با عبارت های کلاه سیاه، کلاه سفید و حتی کلاه خاکستری نیز مواجه شده اید. به راستی این نامگذاری، برای شناسایی صفت کاری که آن را سپریدن می دهیم می باشد. به نحوی که کلاه سفید ها همیشه افراد درست کار هستند که کارهای درست سپریدن می دهند. وارونه کلاه سیاه ها، به نحوی خلاف کارها محسوب می شوند که قوانین را زیرپا می گذارند و خاکستری ها هم رفتاری وسط این دو دارند. این مفهوم علاوه بر سئو، در اموری مثب هک نیز باره بهره‌گیری قرار می گیرد.


مفهوم کلاه سفید در سئو چیست

کلاه سفید به مجموعه کارهایی گفته می شود که علاوه بر اینکه قوانین و مقررات اتخاذ شده برای موتورهای جستجو را در بر می گیرد مایه بهبود وضعیت سئو سایت در گوگل نیز می شود.


در سالهای تازه گوگل بهای بیشتری به وب سایتهایی که سئو سفید دارند می دهد و در نتایج جایگاه بهتری دارند.


اگر بخواهیم یگانه از وب سایتهایی را که به روش سئو کلاه سفید در گوگل پیشرفت کرده است، می توانیم به ویکی پدیا اشاره نماییم .


سئوکار کلاه سفید کیست

سئوکار کلاه سفید، شخصی است که پایبند به قوانین گوگل و دیگر موتورهای جستجو است و از انجام اموری که این قوانین را نقض می کند، اجتناب می کند. در حالت کلی یک سئوکار کلاه سفید، بیشتر به تارنما خویش رسیدگی می کند لغایت اینکه از روشهای غیر اصولی، بخواهد وب سایت لاغر خود را در گوگل ارتقا دهد!


سئو کلاه سفید شامل چه کارهایی است؟

اگر بخواهیم بصورت کوتاه مجموعه کارهایی که برای سئو سفید باید اتمام دهید شناسایی نماییم به موارد ذیل می نا اشاره نمود


تولید محتوا

اصولی ترین و ابتدایی ترین جستار در سئو سفید، فرآوری محتوای اصولی و کاربردی است. الگوریتم های گوگل زیاد هوشمند شده اند و می توانند تشخیص دهند که محتوای یک تارنما الی چه مرز دلخواه است. از فرآوری محتوای بدون استعمال امتناع نمایید. سعی نمایید محتوای شما حائز تعداد کافی تصویر، صوت و یا ویدئو برای توصیف کامل صفحه باشد.


جذب مخاطب واقعی

برای اینکه بتوانید پیشرفت کنید، احتیاج دارید که در آغاز خودتان مخاطب جذب نمایید. بهترین طریق برای این کار، خرج کردن برای تبلیغات است. راههای مختلفی برای تبلیغات هستی دارند. یگانه از این راهها، تبلیغات در گوگل است. در ضمن می توانید از تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنر در وب سایتهای سایر برای جذب بیننده بهره ببرید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام که محبوبیت بالایی دارند نیز بسیار مفید است.


وب سایتتان را شکیل و قشنگ کنید

یکی از کارهایی که کمک زیادی به سایت شما می کند، زیبایی و کاربر پسند بودن تارنما است. این موضوع مایه می شود، کاربران علاقه اکثریت به وب سایت شما پیدا کنند و وقت بیشتری در آن صرف کنند. البته در ساحل زیبایی باید به مواردی همچون سرعت بارگذاری سایت نیز توجه کافی داشته باشید.


در نوشتار فوق سعی نمودیم در کوتاهترین جملات، در آموزش سئو وردپرس رایگان  مفاهیم سئو کلاه سفید را برای شما بازگو نماییم. گروه 7سئو، کارآزموده در سئو کلاه سفید آماده ارائه خدمات سئو با بهترین کیفیت به شماست. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما محیط مسائل سئو و بهینه سازی سایتهستند. همچنین می توانید کلیه سوالات خویش پیرامون سوژه سئو کلاه سفید را در فرم نظرات مطرح نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.