قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه باید لینکسازی انجام دهیم؟

ی اتمام این کار، تنها کافیست که خودتان را به جای کاربر بگذارید تا متوجه شوید که آیا لینکسازی سایت شما، به چهره طبیعی چهره گرفته است یا خیر؟ برای مثال اگر لینک خویش را در متن، نهان کنید که کاربر نتواند آن را ببیند، شایستن جریمه شدن سایت شما هستی دارد.


تنها مسیر کامیابی در سئو کلاه خاکستری

لینک سازی سایت شما در سئو وردپرس رایگان  باید به گونه ای چهره گیرد که از نظر گوگل، کاملا طبیعی به نظر برسد، یعنی اینکه باید در لینکسازی سایت خود، هم بک لینک فالو و هم بک لینک نوفالو داشته باشید و توصیه می شود که در سه ماه اول، هیچگونه لینکسازی نداشته باشید، زیرا گوگل نسبت به سایت شما بی اعتماد خواهد شد.


اگر گوگل نسبت به سایت شما بی اعتماد شود، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

اگر در یک واژه ی خاص، خطایی از شما سر بزند، ممکن است از نتایج جستجوی گوگل خارج شوید و  اگر شما کم کم بهینه سازی سایت خود را در آن واژه ای که پنالتی شده است، اغاز کنید، آن کلمه به بازبینی موعد به نتایج جستجوی گوگل بر می گردد و البته شرایط برای شما کمی متفاوت تر از قبل خواهد شد! الگوریتم های موتور جستجوی گوگل، به شدت بر روی کلمه ای که شما خطایی در آن سپریدن دیتا اید، حساس می شوند و در واقع سایت شما را، در آن کلمه ی خاص، پایین عقیده می گیرند و  منتظر هستند لغایت مجددا خطایی از طرف شما رخ دهد الی جریمه ای به مراتب، سنگین تری برای سایت شما اعمال کنند.


اگر به لینکسازی مشکوک خویش پیوستگی دهید، شما کم کم اعتماد گوگل را از دست خواهید داد! در این تقسیم از تعلیم سئو ، نکته بسیار مهمی که باید یاد بگیرید، این است که تنها افت و یا صعود رتبه نباید برای شما اهمیت داشته باشد، بلکه باید اعتماد گوگل را نسبت به سایت خود ایجاد نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.