قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئوی های واجب برای وردپرس

با پروا به بالا رفتن سطح عمومی ملت و آشنایی بیشتر با مسائل سئو، لازم است این نکته رو بگم که اگر الی دیروز سئو نمی کردید قبل رفتی هم نمی کردید و به نوعی میشه گفت که درجا می زدید، ولی امروز سئو نکنید بعد زده میشید و بعد رفت می کنید. چون کل دارن سئو می کنن و براشون به دغدغه تبدیل شده.

بازهم به دلیلی پیشباز خوب از وردپرس میریم به سراغ تعلیم کارهای سئو واجب برای وردپرس

من حدود 20 تا از محبوب ترین افزونه ها و سایت هایی که تخصصی بر روی آموزش سئو وردپرس شغل می کنن رو تحلیل و بررسی کردم و متوجه شدم این سایت ها بسیار قوی تر و سودمند تر واقع میشن:

http://www.quicksprout.com

https://yoast.com

http://www.smartpassiveincome.com

حتما اگر پیگیری یادگیری سئو و کسب درآمد از اینترنت تکاپو کرده باشید به طور یقین این تارنما ها را دیده اید. دسته مهمی از موفقیت ان هامربوز به مطالب مفبد و خوب انها بوده است به نظر شما این تنها مسیر موفقیت در دنیای مجازی است ؟ قظعا جواب نه است. اینگونه افراد از استراتزیهای ترکیبی سئو مشابه تصحیح کردن بک لینک , شبکه های احتماعی و … باهم و کناره هم استفاده می کنند. برای بهینه سازی و تصاحب صفحه نخست گوگل توجه به ساختار وردپرس است.

در پیوسته با معرفی 6 تکنیک بهینه سازی وردپرس چیره دست و واجب همراه ما باشید .

۱- پیوندهای یگانه (پرمالینک) در وردپرس
پیوند های یکی یا پرمالینک آدرس مطالب شما هستند .قظعا یک تارنما پسندیده سایتی است که به محتوای مطالب شما مربوط باشد برای نمونه اگر کلمه کلیدی که توسط کاربر در موتور جستجو گر سرچ کند و در ادرس مطالب شما نیز باشد برآیند اینکه جستچو سایه دار نشانه می دهد و این طور بخت بیشتری برای کلیک شدن ادرس شما بوجود می اید پیشنهاد برای پیوند های احد :

 

%postname%
 
%category%/%postname%
 
 
می توانید از قسمت تنظیمات این آدرس تنظیم کنید.

۲- بهینه سازی عنوان مطلب
عنوان صفحه در قالب شما تگ title می باشد. هر چه عنوان به مطالب شما مرتبط باشد و اختصار تر هم باشد برای موتور موتور چستچوگر گوگل و یاهو و .. مهم است .مظالب وردپرس پیش فرض به چهره «عنوان مطلب – عنوان وب سایت» نشان دیتا می شود. وقتی صفحه اصلی شما در موتور های جستجو ثبت شده است با طرز نمایش بیان شده کمکی به بهتر شدن رتبه شما نمی کند . نیاز نیست برای یک واژه کلیدی در سایتتان در موتور های جستجو ثبت بشوید.پیشنهاد من برای عنوان صفحات تنها نمایش عنوان مطلب می باشد . از افزونه های سئو همانند wordpress SEO by Yoast و یا All in One SEO Pack  برای تغییر عناوین می تواند بهره‌گیری کنید .

۳- پرکار کردن بازتاب ها در سایت
روش پسندیده برای اخذ بک لینک (و برآیند اینکه افزایش رتبه در موتورهای جستجو)  فعال کردن بازتاب ها در وردپرس می باشد . انعکاس های اسپم مشکلی براتون قبل نمی یارند ، بازتاب ها نیر مشابه نقطه نظر ها قابل مدیریت هستند !

۴- مطالب مرتبط در سایت
دلایل مختلفی هستی دارد که مشخص می کند نشانه دادن مطالب پیوسته باعث می شود ترافیک و رتبه گوگل وب سایتتان افزایش یابد. به عنوان نمونه توسط نمایش دادن مطالب مرتبط می توانید بازدید کنندگان سایت را به مدت بیشتری در سایت نگه دارید و این یعنی افزایش رتبه الکسا و …
بناتحقیقاتی که به عمل اورده ایم مشخص شده است که یک بازدیدکننده پس از خواندن مطلب شما در حالت برگزیدن قرار می گیرد ،انتخاب این که یک مطلب تند و در دسترس را مطالعه کند و یا از تارنما شما بیرون شود ، شما کدام را می پسندید !!!

برای نشان دادن مطالب دو راه هستی دارد.استفاده از افزونه های وردپرس همانند YARPP و دیگری  ویرایش کدهای قالب !که استفاده از افزونه راحتر و مناسبتر برای کاربران عادی رهنمود میکنم

 

۵- لینک دادن به صفحات داخلی
همونطور که لینک های شما در سایت های مشابه سایر مایه شناخته شدن تارنما شما به موتور جستجوگر می شود لینک به صفحات درونی به موتور جستجو گر کمک میکند و از صفحات داخلش شما با خبر می شود. لینک هایی که در صفحه اصلی پیمان دارند و به صفحات درونی همانند مطالب ، برگه و … اشاره می کنند برای گوگل از اهمیت اکثریت برخوردارند .اگر فکر میکنید مدیریت لینک های درونی سخت است می توانید برای مدیریت لینک های داخلی می توانید از افزونه هایی مانند  Smart SEO Links کاربرد نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.