قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو وردپرس و کسب رتبه

این دوره به هیچ عنوان به بحث سئو قالب سایت به صورت کلیشه‌ای و تکراری نخواهد پرداخت و فقط روی تکنیکهای حرفه ای تعلیم سئو وردپرس متمرکز خواهیم شد.

ما به چیزی مهم‌تر یعنی سئو درونمایه می‌پردازیم چون بر پای بست، تجربیات خودمان و حتی بررسی‌های دقیق و کارشناسانه متوجه شدیم که حتی سایتی با داشتن ضعیف‌ترین سئو داخلی با ولی محتوای عالی باز می‌تواند جایگاه زیاد مناسبی در نتایج گوگل داشته باشد.

 

سئو سایت را خودمان سپریدن دهیم یا آن را واگذار کنیم؟
یکی از سؤالات مهم که بسیاری از کاربران سایت از ما پرسیده بودن این بود که آیا خودمان محتوای بهینه برای سایتمان تهیه نماییم و یا اینکار را به فرد و یا شرکت خاصی واگذار کنیم؟

جواب روشن ما نگارش محتوا سئو شده توسط خود شماست، هیچ‌کسی دلسوزتر از شما برای سایت و یا کسب و کارتان نیست، هیچ‌کسی متعهدتر از شما برای این شغل نیست.

شاید شما با صرف مبالغ هنگفت اینکار را به فردی واگذار کنید و سرخوش از اینکه به‌زودی به چیزی که می‌خواهید می‌رسید در آسایش و به دور از دغدغه نوشتن محتوا به شغل مد نظر خود بپردازید ولی بدانید دیر یا زود پشیمان خواهید شد از اینکه چرا خودتان اینکار را نکردید.

تیم سئو سایت

زمانی که محتوای وب‌سایت شما به تعداد زیاد در گوگل ایندکس شد و محتواها حتی با داشتن کوچک‌ترین مشکل فنی در نگارش انتشار داده شدن و شما بعد از خواندن این مقاله احتمالاً مشکلاتی را پیدا کردید و اکنون که بخواهید آن‌ها را رفع کنید.

می‌دانید حالا باید چقدر انرژی بگذارید و تک‌تک آن مقالات را بازنویسی کنید و تازه گوگل بعد از ماه‌ها بیاید و سایت شما را مجدد رتبه دهی کند؟!

یکم روی این جستار فکر کنید. ما در نظر می‌گیریم شما حالا تصمیم گرفته‌اید خودتان شخصاً آموزش سئو وردپرس میموس را یاد بگیرید و بعد به چهره کاملاً حرفه‌ای درونمایه فرآوری کنید.

 
پربازدیدترین موضوعات برای نوشتن محتوا
یکی از بهترین روش‌هایی که برای نوشتن مقاله با نیرو جذب بیننده بالا، چیزی که خودمان نیز از آن به وفور استفاده می‌کنیم بررسی و تحلیل سایت‌های مهم با سئو خوب می‌باشد.

شما باید به عنوان یک وب مستر برای سئو سایت خودتان از هیچ کوششی دریغ نکرده و مثل یک عقاب همگی رقبای خویش را زیر عقیده بگیرید.

چگونه عنوان سئو بنویسیم 

مطمئن باشید رقبای شما هم حائز استراتژی‌های قوی برای رشد کردن و رساندن خویش به جایگاه‌های بهتر هستند و در این بازی جدی کسی پیروز است که نقاط ضعف حریفان را پوشش داده و آن‌ها را رفع کند.

خوب برگردیم راز اصل مطلب، برای نمونه شما در عقیده دارید با توجه به نوع کار و جنبش وب‌سایت خودتان امروز یک مقاله جدید و صد البته سئو شده بر روی وب سایتتان انتشار دهید.

خوب اولین سؤالی که به ذهنتان می‌رسد این است که از کجا تعلیم سئو وردپرس را شروع کنم؟!چه عنوانی را گزینش کنم؟!

تکنیک گزینش کلمه کلیدی پربازدید برای تولید محتوا


 

لیست بهترین واژه ها کلیدی
شاید شما برای یافتن یک عنوان پسندیده بهتر باشد یک لیستی از کلمات کلیدی وب سایتتان تهیه کنید و رتبه واژه ها کلیدی در گوگل را به دقت بررسی کنید.

روش‌های حرفه‌ای و تخصصی برای این کار هستی دارد که مطمئنیم در مقالات رایج در وب نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید ولی کوشش می‌کنیم در مقالات بعدی آنها را هم تعلیم دهم.

بعد از فهرست کردن واژه ها کلیدی آن‌ها را در گوگل جستجو کنید و تنها به نتایج صفحه اول گوگل بسنده کنید این چیزی است که با تجربه راجب آن گفتگو می‌کنیم.

بعد از تماشا ۱۰ لینک اول عنوان‌های آن‌ها را خوب نگاه کنید و سپس مشترکات هرکدام را بنویسید و با ترکیب آن‌ها به اضافه واژه کلیدی خودتان یک عنوان حرفه‌ای برپایی کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.