قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اینفوگرافیک های ویروسی ایجاد کنید

اینفوگرافیک یکتا از ۱۵ گونه محتوایی است که می تواند شدامد زیادی فرآوری کند. به اشتراک گذاری منظم اینفوگرافیک های جالب با طراحی خوب، می تواند شدامد برآمده از جستجو را به سطح بعدی منتقل کند.شما می توانید از اینفوگرافیک ها برای به دست آوردن ترافیک های طبیعی و بازدید کننده از رسانه های اجتماعی کاربرد کنید.


به طور متوسط، هر اینفوگرافیکی که ایجاد می شود قادر است ۵۳۰۰۰ بازدید کننده معتبر و ۸۰۰ بک لینک از حوزه های بی همتا ایجاد نماید. اینفوگرافیک ها در ضمن می توانند اشتراک های نکوداشتن در شبکه های اجتماعی فرآوری کنند.


اگر اینفوگرافیکی که تولید می کنید با کیفیت و سودمند باشند، کسان به شما لینک خواهند داد. حتی در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز به کارگیری عکس ها می تواند تفاوت زیادی برپایی کند. به عنوان نمونه پژوهش ها انجام شده پرتو می دهد که توییت های حاوی تصاویر، ۱۵۰ درصد ریتوییت بیشتری دریافت می کنند.


در دنیای بازاریابی اینترنتی، افراد و شرکت ها باید با رقبای خویش رویارویی کنند. اما راستی این است که مقالات و همگی محتواهای متنی، زیاد رقابتی تر از محتواهای بر پایه تصویر هستند. به هر حال نوشتن یک مقاله (خوب یا بد) راحت تر از برپایی تصویر و گرافیک است. هر چقدر بتوانید تولید اینفوگرافیک را تند تر آغاز کنید بهتر خواهد بود. بیش از ۱۰ انگیزه برای یکپارچه کردن  عناصر بصری با برنامه های بازاریابی هستی دارد. یکی از این دلایل این است که محتوای بصری می تواند ۹۳% از همگی ارتباطات انسانی را به خود برگزیدن دهد. در ضمن مغز انسان عناصر بصری را ۶۰۰۰۰ بار سریع تر از متن پردازش می کند.


اگر برای استفاده از اینفوگرافیک در فرآوری ترافیک طبیعی و رتبه بندی بالا آماده هستید، به تعقیب مقالات سودمند در این مقوله باشید.


پست های عمیق با عنوان ۱۰ باره از بهترین ها را بنویسید

پست هایی که در آن موارد مهم و برتر ارائه می شود نزد خوانندگان زیاد محبوب هستند. اینگونه پست ها می تواند شدامد حاصل افزایش بازدید رایگان سایت شود و  به خصوص اگر عمیق نوشته شود و برای پابرجا کردن گفته ها، از حقایق استفاده کند.


زمانی که تصاویر، فیلم ها و اسلایدها را  به پست خویش اضافه می کنید؛ توانا خواهید بود ۴۰% از مخاطبان را وادار به پاسخگویی بر پای بست، اهداف خویش کنید. زمانی که لیستی از موارد مهم را تهیه می کنید، باید برای هر کدام از آیتم ها عددی را فراهم کنید (به خصوص اعداد فرد).


توضیح علمی اعداد فرد

روزنامه گاردین (Guardian) نظر سنجی ای را با حضور ۴۴۰۰۰ شرکت کننده اتمام دیتا است لغایت میل کسان به اعداد فرد و جفت را تشخیص دهد. نتایج این نظر سنجی پرتو می دهد که عدد ۷ واضح و شفاف است. حتی در کشورهای دیگری همچون چین هم بیشتر کسان معتقدند که اعداد فرد هوشمندانه هستند یا حتی اعدادی آسمانی اند.


این افراد معتقدند سعادت در پشت اعداد فرد است. به همین خاطر پیش از نوشتن لیست برترین ها، در مورد اعداد فردی که می تواند نظر خواننده را به خویش جذب کند فکر کنید. بر بنیاد مکشوف های Harp Social، اعداد فرد بهتر از اعداد جفت عمل می کنند. فلذا در پست خود از اعداد فرد کاربرد کنید تا نتایج بهتری به دست آورید.


جستجو کردن در موضوعات مثل را فراموش نکنید. شما می توانید فهرست خویش را جاسازی کنید  ولی باید مطمئن شوید که مقاله و پست شما استثنایی است و از سایر مقالات جدا است.


فراتر از کلمات کلیدی فکر کنید

شما می توانید سئوی خویش را به سادگی با طبقه بندی واژه ها کلیدی خویش بهبود عذر می‌خواهم تا رغبت و طرز اندیشه کاربران را درک کنید.


بله، کلمات کلیدی هنوز هم به سئو سایت مرتبط است ولی شما باید پا را فراتر از آن بگذارید زیرا الگوریتم هامینگ برد گوگل می تواند به آسانی مرتبط بودن و اعتبار یک صفحه از سایت را تشخیص دهد. به خاطر داشته باشید هر بهبودی که گوگل در الگوریتم های خویش برپایی می کند به کاربران کمک می کند چیزی که به دنبالش هستند را راحت تر پیدا کنند.


قصد واژه ها کلیدی یا منظور کاربران یگانه از ۴ ستون اصلی در پژوهش کلمات کلیدی موثر است.


اینکه کاربر برای چه منظوری از کلمات کلیدی استفاده می کند بسیار مهم است. بر اساس یافته های سایت Search Engine Land، کاربر اساساً به پیگیری اتمام کاری است ، کاربر برادر دارد در مورد موضوعی اطلاعاتی به دست آورد یا به جایی برود و یا کاری اتمام دهد (یا هر سه مورد).


اگر محصول یا خدماتی را به فروش می رسانید، به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی با پیشوند یا پسوند “خرید“، بیشترین جستجوها را در وسط کاربران داشته است.


هنگامی که در نگارش متن خویش علاوه بر کلمات کلیدی منظور کاربر در مورد این واژه ها را دلخواه پیمان می دهید، نتایج بهتری اخذ خواهید کرد. به عنوان مثال زمانی که جستجویی برای برنامه های تفریق وزن سپریدن می دهید، گوگل از فاکتورهای رتبه بندی بسیاری برای یافتن محتوای مرتبط، عمیق و مفید استفاده می کند.


زمانی که برای واژه ها کلیدی دلخواه خود محتوایی تولید می کنید، می توانید آن را به چهره لیست برترین ها در بیاورید. به عنوان نمونه ” نقد و بررسی دستگاه های کتابخوان آمازون”:


سه باره از بهترین نظرات و بررسی های کاربران دستگاه های کتابخوان آمازون

بهترین بررسی های انجام شده در باره کتابخوان الکترونیکی آمازون

در این صورت کاربران قادر خواهند بود تفاوت موجود بین دستگاه های کتابخوان را فهم کنند و خرید هوشمندانه ای داشته باشند. مثلاً جستجوی “کتاب‌خوان آمازون کیندل Paperwhite”، جستجوی زیاد جزئی تر و تخصصی تری است. مطمئناً فردی که این عبارت را جستجو می کند، تنوع محصولات کتابخوان را می داند و محصول خویش را انتخاب کرده است. عناوین مطلب شما ممکن است شبیه عناوین پایین باشد:


بررسی کتاب‌خوان آمازون کیندل Paperwhite: پنج قابلیت قابل توجه

چگونه یک کتاب‌خوان آمازون کیندل پیپروایت بخریم؟ رسیدگی ها و رتبه بندی ها

از کجا می تاب یک کتاب‌خوان آمازون کیندل پیپروایت تعبیه کرد؟ بررسی ها و تخفیف ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.