قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

دلایلی برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل

دلایل اهمیت بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو همانند گوگل چیست و چرا در سال های اخیر، بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو (سئو:SEO) لغایت این مرز اهمیت دارد؟

قاعدتا بالا رفتن جایگاه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل می تواند میزان جستجو شدن و میزان دیده شدن آن سایت را افزایش دهد. در این مقاله، ۱۲ انگیزه برای مهم بودن سئو یا بهینه سازی وب سایت ذکر می کنیم که می تواند الی مرز زیادی ذهنیت شما را درباره لزوم بالا بردن رتبه سایت در سرچ گوگل کامل سازد.

 

۱- جستجوی ارگانیک یا organic search بعنوان اولین منبع شدامد ورودی وب سایت ها:
جستجوی ارگانیک یا طبیعی دسته ابهت از میزان کارایی یک سایت را تشکیل می دهد که بعنوان یک کامپوننت بایسته و اساسی در تبدیل بازدیدکنندگان به خریدارای وفادار مطرح می شود.

همانطور که احتمالا می دانید، موتور جستجوی گوگل بیشترین سهم را در بین تمام موتورهای جستجوی جهان دارد. بطوریکه نزدیک ۷۵ درصد جستجوها در سراسر دانشمند از راه گوگل انجام می گیرد. البته این احصاء در کشورمان ایران نزدیک ۹۰ درصد می باشد. دیگر موتورهای جستجو مشابه yahoo و bing و yandex و baidu و… بهره کوچکی در بین کاربران جستجوکننده دارد.

وب سایت Google بالاترین میزان بازدید را در گیتی دارد. جی‌میل (gmail) هم پرطرفدارترین سرویس ایجاد ایمیل می باشد. با حدود یک میلیارد کاربر! لازم به ذکر است که سایت یوتیوب (YouTube) که زیرمجموعه گوگل می باشد، پس از خویش گوگل، پرطرفدارترین موتور جستجوی عالم می باشد.

شما بخوبی می دانید که اغلب افرادی که در سراسر گیتی به اینترنت دسترسی دارند حداقل معاش یکبار سراغ تارنما گوگل می روند تا جستار موردنظر خویش را سرچ کنند.

پس دیده شدن در نتایج سرچ گوگل بعنوان یک منبع معتبر و شناخته شده، می تواند برای هر گونه کسب و کاری مهم باشد.

 

۲- افزایش اعتماد و اعتبار (Trust & Credibility) بدست سئو:
یک سئوی هدفمند با تعیین یک استراتژی نیرومند روی یک تارنما ساده، سخیف که تجربه کاربری (UX) نکوداشتن هم دارد، می تواند شانس دیده شدن آن سایت را در نتایج سرچ گوگل الی مرز زیادی بالا ببرد.

کسب اعتبار و قدرت (Authority) به فاکتورهایی بستگی دارد که به مرور موعد یک وب سایت می تواند آنها را کسب کند:

پروفایل بک لینک های با کیفیت (Quality Backlinks Profile)
رفتار مثبت کاربران (Positive user behavior)
سیگنال های یادگیری ماشین (Machine Learning Signals)
بهینه سازی المان ها و محتوای صفحات (On-page element & content optimization)
 

افزایش اعتماد و اعتبار

 

کسب توان و اعتبار (مانند زندگی واقعی) نمی تواند یک شبه برای یک سایت بدست بیاید. بلکه نیازمند گذشت موعد و سعی و سعی است. علاوه بر موارد فوق، ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت می تواند تا بی گمان زیادی منجر به رضایت کاربران و برآیند اینکه افزایش بازدید سایت و کسب و کار شما شود.

 

۳- سئوی خوب به معنی تجربه کاربری مناسب است:
همه مدیران سایت ها می خواهند در نتایج سرچ گوگل در رتبه های بالا باشند، اما کمتر کسی می داند که داشتن تجربه کاربری خوب یکتا از فاکتورهای مهم کسب رتبه بالا در گوگل می باشد.

گوگل در طی این سنه ها یاد گرفته که چگونه تجربه کاربری خوب را از تجربه کاربری بد تشخیص دهد. UX یکتا از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت تارنما ها می باشد.

مشتریان می دانند پیگیری چه هستند و اگر نتوانند آن را براحتی در سایت شما پیدا کنند کارایی (Performance) سایت شما پایین سوال می رود.

گوگل دیگر یک موتور جستجو نیست. بلکه موتور پاسخگو می باشد. بدین معنی که الگوریتم های خویش را طوری تعریف کرده که بهترین استجابت را به کاربر جستجو کننده ارائه کند. پس داشتن تجربه کاربری مناسب بطور سر راست می تواند روی نتایج سرچ گوگل تاثیرگذار باشد. منظور گوگل همان قصد کاربر است. یعنی رساندن کاربر به پذیرش موردنظر او در تند ترین زمان و آسان ترین روش.

 

۴- سئوی محلی به معنی افزایش Engagement و ترافیک و نرخ تبدیل است:
با گسترش روز افزون به کارگیری موبایل و در پی آن افزایش ترافیک ورودی کاربران از دستگاه های موبایل، جستجوی محلی یا Local Search به احد از عوامل مهم کامیابی اکثر کسب و کارهای کوچک و میانه در فضای اینترنت تبدیل شده است.

بوسیله سئوی محلی، سایت شما سریع تر و راحت تر بدست مشتریان بلقوه کشف می شود و باعث می شود که آنها یک قدم به خرید کم و بیش تر شوند.

بهینه سازی وب سایت بصورت محلی (Local Optimization) می تواند در شهر، استان، مملکت خاص انجام گیرد الی کسب و کارها زودتر به اهداف خویش برسند و جامعه آماری بازدیدکنندگان سایت به موقعیت های جغرافیایی مذکور محدود شوند.

یکی از شیوه های پیاده سازی سئوی محلی یا Local SEO ثبت سایت بیزینس در سرویس گوگل مای بیزینس یا GMB می باشد. بدین وسیله کاربران با سرچ عنوان سوداگری شما به همراه اسم شهر یا ایالت یا کشور در گوگل، لینک سایت شما بهمراه دیگر اطلاعات تماس (مانند عدد تلفن، آدرس، ساعات شغل و آدرس شرکت) بعنوان اولین نتیجه گوگل نمایش خواهد یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.