قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید سایت به روش بازنشر محتوای قدیمی

۳٫ افزایش بازدید سایت به روش بازنشر محتوای قدیمی

ویرایش محتوای کهن بسیار به افزایش شدامد سایت شما از راه ورودی های گوگل کمک می کند، اما به انفرادی چه بسا نتواند سبب افزایش شدامد وب سایت شما بشود…


من پیشنهاد می کنم حتما پس از ویرایش هر محتوا، آن را مانند یک محتوای تازه منتشر شده، در همگی کانال های ارتباطی خود بازنشر کنید!


به عنوان نمونه بعد از این که من مقاله سوشیال سیگنال خودم را پس از ۲ ماه آپدیت کردم، آن را در کانال های زیر مجددا بازنشر کردم :


ارسال نوشتار به اعضا خبرنامه ایمیلی وبمستر خاکستری

بازنشر محتوای باستانی ترافیک وب سایت ترافیک افزایش بازدید سایت

بازنشر محتوای قدیمی برای اعضا خبرنامه ایمیلی می تواند سبب افزایش شدامد سایت شود.


اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی گوناگون مانند؛ توییتر و لینکدین

بازنشر محتوای قدیمی افزایش ترافیک تارنما افزایش ترافیک سایت افراد پرکار در گستره وب هستند، انتشار یا بازنشر محتوا در توییتر می تواند بازخورد نکویی برای شما داشته باشد.


من را در توییتر پیگیری کنید!


بازنشر محتوای کهنه ترافیک تارنما ترافیک افزایش بازدید سایت

لینکدین شبکه اجتماعی چیره دست کسب و کارهاست و اگر در مقوله حرفه ای خود، کانکشن های احسان داشته باشید، می تواند بازخورد نکویی بگیرید.


من را در لینکدین تعقیب کنید!


اشتراک گذاری درونمایه در تلگرام

بازنشر محتوای باستانی افزایش شدامد وب سایت افزایش ترافیک افزایش بازدید سایت

با وجود فیل*ترینگ تلگرام، کماکان این پیام رسان می تواند بازخورد خوبی برای شما داشته باشد.


بنابراین اگر محتواهای باستانی خویش را ویرایش کردید، حتما لازم است که بازنشر دوباره آن را سپریدن دهید. این پیشه سبب  افزایش بازدید گوگل رایگان  شما می شود و می توانید از محتوای آپدیت شده خود کاربرد بیشتری ببرید.


* حرفه ای ها بخوانند : اگر می خواهید محتواهای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، حتما پروا داشته باشید که یک متن نیز برای آن اضافه کنید و تنها لینک را منتشر نکنید! اضافه کردن یک توضیح سبب می شود که بیننده بیشتر با این پست درگیر شود و در پایان می توانید گواه افزایش نرخ کلیک یا CTR باشید!


۴٫ افزایش ترافیک سایت به کمک اینفلوئنسرها

تقریبا در هر گویه ای یک یا چند فرد تاثیرگذار یا به اصطلاح اینفلوئنسر وجود دارند که حرف و سخن آنها بر روی کسان بسیاری کارایی می گذارد.


حال فرض کنید یک اینفلوئنسر که با مخاطبان خفته سوداگری شما سر و کار داشته باشد، شما و محتوایتان را به دیگران پیشنهاد کند! چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا کسان زیادی با دیدن مثبت به سراغ محتوای شما خواهند آمد و این سبب افزایش شدامد وب سایت شما می شود.


به عنوان نمونه نمودار زیر را ببینید. این نمودار پرتو دهنده تعداد بازدید یومیه وبسایت وبمستر خاکستری است :


تاثیر اشتراک گذاری درونمایه بدست افزایش ترافیک وب سایت افزایش ترافیک سایت روبرو آمارگرفتن بازدید وبمستر خاکستری است، بعد از اینکه تنها یگانه از کسان تاثیرگذار محتوای من را به اشتراک گذاشت.


دقیقا چکاد این نمودار، معاش است که من رفرنس تعلیم لینک سازی خودم را به افراد کارایی گذار در زمینه بازاریابی اینترنتی ارائه کردم و از آنها درخواست کردم لغایت محتوای من را به اشتراک بگذارند.


چند مورد مهم در ارتباط با افزایش ترافیک سایت به کمک اینفلوئنسرها

درباره این نوع افزایش شدامد سایت باید به چند مورد پروا کنید.


اول از کل اینکه بسته به روشی که شخص اینفلوئنسر محتوای شما را به اشتراک می گذارد، این افزایش بازدید می تواند همیشگی و استوار و یا موقتی باشد.


به عنوان نمونه انتشار درونمایه در استوری اینستاگرام افزایش بازدید موقتی و در تلگرام افزایش بازدید نسبتا موقتی برای شما خواهد داشت. ولی اگر محتوای شما بصورت یک پست در وبسایت فرد اینفلوئنسر قرار بگیرد، می تواند بازدید دائمی و ارزشمندی برای شما داشته باشد.


مورد مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که از چه روش هایی باید بهره‌گیری کنیم لغایت فرد اینفلوئنسر نسبت به انتشار محتوای ما ترغیب بشود. در زیر به چند نکته اشاره می کنم که لازم است حتما آنها را رعایت کنید :


در درجه اول محتوای ما باید بی همانند باشد! محتوای بی نظیر خودشان فرد مقابل را خوشنود خواهند کرد.

سایت شما باید توانایی تحمل یک افزایش ترافیک موقتی سریع را داشته باشد و اصطلاحا هاست شما نباید با افزایش بازدید سایت، Down شود. چرا که این سوژه هم برای منش برند و هم از عقیده سئو برای شما خوب نخواهد بود!

صفحه موردنظر در بهینه ترین حالت آماده شده باشد، به عنوان مثال باید فرآیندهای لیدسازی یا Lead Generation خویش را در بهینه ترین حالت اجرا کنید و صفحه موردنظر به نکویی بتواند کاربر بازدیدکننده را به قصد نهایی شما (که ممکن است عضویت یا فروش باشد) برساند.

حتما بررسی کنید که شخص موردنظر به جستار محتوای شما علاقمند است. برای این که از این سوژه مطمئن شوید، باید محتواهایی که قبلا بدست این کسان به اشتراک گذاشته شده است را بررسی کنید تا ببینید آیا محتوایی مشابه مورد شما هستی دارد یا نه.

پس از رعایت کردن ۳ باره بالا، باید از فرد اینفلوئنسر درخواست کنیم. حتما در خواستتان را در موعد مناسب، در بستر مناسب و با لحن کاملا محترمانه ذکر کنید.

از گفتن عباراتی مثل «لطفا نوشتار من رو به اشتراک بذارین» نترسید و حتما هدف خویش را بگویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.