قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مشخصات اوپو Reno به همراه تصاویر آن فاش شد

مشخصات اوپو Reno به همراه تصاویر آن فاش شد

رسانه کلیک – اوپو Reno در TENAA حضور پیدا کرد. این تاییدیه مشخصات اوپو Reno به همراه تصاویر آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

در تاریخ 10 آوریل به صورت رسمی از گوشی اوپو Reno رونمایی می شود. دیروز تصاویر این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرد و حال این محصول موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است.

این دستگاه در تاییدیه TENAA دارای شماره مدل PCAM00 و PCAT00 است. این گوشی هوشمند در دو مدل مجهز به چیپست اسنپدراگون 710 و پردازنده اسنپدراگون 855 روانه بازار می شود.

مشخصات اوپو Reno به عرضه این دستگاه در سه نسخه مختلف همراه با 6/8 گیگابایت رم و 64/256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می کند. اوپو برای محصول جدید خود یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل در نظر گرفته است.

تصاویر منتشر شده از سوی TENAA تفاوتی با تصاویر فاش شده از این اسمارت فون ندارد. مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 این محصول از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد و در بالای آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند شرکت OPPO به صورت پیش فرض به اندروید پای مجهز شده و از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3680 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می رود نمونه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندتری مانند دوربین اصلی سه گانه، سیستم خنک کننده مایع و باتری بزرگتر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 50 واتی مجهز شود.

در کنار این دو نمونه، مدل 5G و لامبورگینی این اسمارت فون نیز در آینده معرفی می شود. نسخه لامبورگینی این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم، حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع UFS 3.0 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

Source: gsmarena
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.