قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 23

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

استراتژی‌های افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین

آیا اخیرا یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه خیل مشتریان را به فروشگاه‌تان سرازیر کنید؟ مقوله فروش و محصولات شما دارای رقابت شدیدی در بازار است و شما به اندازه هزینه‌ای که کرده‌اید توانا به کسب درآمد نیستید؟ زمان زیادی از راه اندازی فروشگاه‌تان گذشته و هنوز میزان فروش‌تان ناامیدکننده است؟ می‌خواهید فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید ولی نگران بازدهی آن هستید؟ می‌خواهید از ۵۰ فروش در ماه به ۱۰۰ فروش در روز برسید؟ با مطالعه مقاله زیر، در ارتباط با تمام پرسش‌های فوق راهکارهای عملی مفیدی جهت افزایش فروش‌تان خواهید آموخت. با ما همراه باشید.


اولین قدم آغاز پیشه و راه‌اندازی آن است. اگر شما فروشگاه‌تان قبلا راه‌اندازی شده و فقط متعاقب افزایش درآمدتان هستید می‌توانید به گام دوم بپرید. گرچه خواستن مرحله نخست هم برای شما خالی از لطف نخواهد بود.


۱- برای شروع؛ چگونه یک پیش درآمد طوفانی برای مارکتینگ‌مان داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید کسب و کار تازه‌ای راه‌اندازی کنید و بعد از پژوهش دریافته‌اید که یکتا از راه‌های خوب کسب درآمد، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است و در دنیای وب فروشگاه‌های آنلاینی را مشاهده کرده‌اید که روزانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند و خب طبیعتا شما هم وسوسه شده‌اید، باید پیش از آغاز نکاتی را مدنظر قرار دهید.


حتما این نگرانی را دارید که آیا فروشگاه‌تان به موفقیت و کسب درآمد مورد توقع‌تان دست خواهد یافت یا نه. در این مرحله مهم‌تر از هر چیز باورداشت و ایمان به کاری است که می‌خواهید سپریدن دهید. برای آن که به لحاظ مادی و معنوی، با انرژی و انگیزه فوق‌العاده و باوری عمیق کارتان را نخست کنید سعی کنید به هدف‌تان جنبه‌ای متعالی نیز ببخشید. می‌توانید در ساحل کسب ثروت، ایجاد اشتغال و ایجاد کار برای سایرین را نیز جزوی از هدف خود در عقیده بگیرید. یا از همان پیش درآمد برنامه‌ریزی کنید که بخشی از درآمد خویش را به امور خیریه وابستگی دهید. کارآفرینان بزرگ، همواره در اهداف خویش جنبه‌هایی از حسن نیت اجتماعی را نیز لحاظ کرده‌اند و موفقیت آن‌ها مایه شادی افراد دیگری نیز شده است.


با انتخاب این هدف، اکنون شما آمادگی روحی برای نخست کارتان را کسب کرده‌اید. حال باید به لحاظ مادی و فنی نیز مجهز شوید. بدیهی است اگر در ابتدای شغل سرمایه‌ی زیادی برای سرمایه‌گذاری روی هدف‌تان در گزین کردن داشته باشید افزایش بازدید سایت درصد موفقیت‌تان افزایش خواهد یافت. شما با سرمایه بیشتر، محصولات بیشتر، کارمندان افزون‌تر، امکان تبلیغات گسترده‌تر و منابع اکثریت در برگزیدن خواهید داشت و همه‌ی این‌ها نرخ کامیابی را افزایش خواهد داد.


اما اگر سرمایه‌ی زیادی در برگزیدن ندارید نگران نباشید. نمونه‌های بسیاری از کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها وجود دارند که با سرمایه‌ی بسیار محدود و عجیبی ابتدا شده‌اند و در مدت کوتاهی به قول معروف ترکانده‌اند. بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که الان در زمینه‌های کاری‌شان بازار را قبضه کرده‌اند سرمایه اولیه‌شان بسیار اندک بوده. آیا می‌دانید دیجیکالا با سرمایه‌ای حدود ۳۰ میلیون تومان توسط دو مساوی نخست به کار کرد؟


حال باید رویت با این سرمایه‌ی محدود چگونه می‌توان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد؟


راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سرمایه اندک


بله صحیح است. این پیشه الان به یاری رشد تکنولوژی و گسترش منابع موسوم به اپن سورس یا کدباز میسر شده است. در حال حاضر یکتا از بهترین سیستم‌های راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین نیرومند بدون احتیاج به سرمایه هنگفت، وردپرس است. اکنون شما می‌توانید یک فروشگاه تمام عیار با تمام امکانات را بدست وردپرس بسازید. البته هنوز هم ساده‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌توانید این پیشه را انجام دهید. در اینجا به شما بسته‌ای را شناسایی می‌کنیم که به شما این امکان را می‌دهد که در ظرف دو ساعت یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای برپایی کرده و آماده درج محصولات‌تان شوید.


اگر سرمایه اولیه‌تان زیاد محدود است و یا اصلا تمایل دارید که فروشگاه محصولات دانلودی راه‌اندازی نمایید که به سرمایه اقلیت احتیاج دارد می‌توانید این کار را با بسته ساخت فروشگاه دانلودی با اسم تجاری بسته سبز انجام دهید. در این بسته تمام آنچه برای ساخت یک فروشگاه دانلودی بیچارگی دارید تعبیه شده و می‌توانید با نصب آن‌ها فروشگاه‌تان را راه‌اندازی کنید.


اما اگر در این کار مبتدی هستید می‌توانید از بسته نصبی موجود در پکیج، موسوم به آسان راه‌انداز، کاربرد کنید و تنها با چند کلیک فروشگاه‌تان حاضر درج محصولات و بهره‌برداری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.